شناسهٔ خبر: 20490153 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عالمیان تمام نشدنی است

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: زمانیکه سرمربی تیم ملی شدم همه نوشاد را یک بازیکن تمام شده قلمداد می‌کردند ولی او با غلبه بر شرایط خود را به شرایط ایده ال نزدیک کرد.

صاحب‌خبر -
عالمیان تمام نشدنی استجمیل لطف اله نسبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: دوره مربیگری با حضور مدرس جهانی در سه دوره و در شرایط بسیار خوبی برگزار شد و مربیان توانستند در این دوره حضوری موفق و تاثیرگذار داشته باشند.

وی گفت: هفته اول این دوره به مباحث مربوط به سطح ۲ مربیگری اختصاص داشت که برای اولین بار در ایران برگزار شد و نتایج بسیار خوبی در پی داشت. ۲۳ نفر از مربیان سراسر کشور در این کلاس حضور داشتند و به گفته مدرس جهانی این یکی از بهترین دوره‌های بود که برگزار شد و تعداد قبولی‌ها بسیار بالا بود.

لطف اله نسبی افزود: در هفته دوم هم مباحث مربوط به اصول ابتدایی آموزش اختصاص داشت که با توجه به مباحث اصولی اهمیت ویژه‌ای داشت. دو روز آخر هم به تربیت مدرس اختصاص داشت. خوشبختانه او نظر مثبتی روی مربیان ایرانی داشت و توانایی آن‌ها را بسیار بالا می‌دید. 

وی گفت: برگزاری این کلاس بازتاب گسترده‌ای در فدراسیون جهانی داشت. بی شک برگزاری این دوره در طولانی مدت بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند زمینه را برای پیشرفت تنیس روی میز در سراسر کشور فراهم کند. مربیان می‌توانند مطالبی را که یاد می‌گیرند منتقل کنند و سطح فنی را ارتقا بخشند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درباره برنامه‌های مربوط به اردوی تیم ملی افزود: بعد از برگزاری هر تور ایرانی یک اردو برگزار خواهیم کرد. طبق برنامه از پیش تعیین شده اولین اردو در قزوین ۱۵ مرداد تشکیل می‌شود. هنوز درباره نفرات مورد نظر برای حضور در اردو تصمیم گیری نکرده ایم، اما برای مشخص شدن نفرات مورد نظر بطور حتم به رنکینگ استناد خواهیم کرد.

وی درباره رنکینگ نوشاد عالمیان افزود: رنک نوشاد عالمیان هم اکنون در رده 69 است. وقتی من به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم رنک نوشاد ۱۳۷ بود. این در حالیست که در آن زمان این بازیکن در شرایط بسیار بدی به لحاظ روحی و روانی قرار داشت و با نوشاد چند سال قبل تفاوت‌های زیادی می‌کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: زمانی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم همه صحبت از خداحافظی این بازیکن می‌کردند ولی با توجه به برنامه هایی که پشت سر گذاشت وی از نظر روحی و روانی به شرایط ایده ال رسید و انگیزه اش برای ادامه فعالیت چند برابر شد. 

وی افزود: هم اکنون هم او در شرایط خوبیست و به دنبال آن است که با انجام تمرینات فشرده رنکینگش را ارتقا بخشد. با توجه به شرایط فنی وی می‌توان امیدوار به بهبود این رنکینگ در آینده بسیار نزدیک بود.

نظر شما