شناسهٔ خبر: 20482219 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تیم ریکرو زنان ایران طلایی شد/ میکس تیم ریکرو به عنوان نایب قهرمانی رسید

نمایندگان ایران در ادامه مسابقات رقابت های بین المللی تیر و کمان معلولین، در بخش تیمی ریکرو زنان و میکس تیم ریکرو به نشان طلا و نقره دست یافتند.

صاحب‌خبر -

تیم ریکرو زنان ایران طلایی شد/ میکس تیم ریکرو به عنوان نایب قهرمانی رسیدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان نمایندگان ایران در ادامه مسابقات رقابت های بین المللی تیر و کمان معلولین، در بخش تیمی ریکرو زنان و میکس تیم ریکرو به نشان طلا و نقره دست یافتند.

تیم ریکرو زنان ایران متشکل از زهرا نعمتی، زهرا دلخوش و سمیه رحیمی در مصاف با تیم اوکراین موفق شدند به نشان طلا دست یابند و تیم روسیه نیز به عنوان سوم رسید.

تیم میکس ریکرو کشورمان متشکل از زهرا نعمتی و پوریا جلالی پور نیز برای کسب نشان طلا به مصاف تیم روسیه رفت که در پایان تیم روسیه توانست به عنوان قهرمانی دست یابد و نشان نقره این مسابقات به نام نمایندگان کشورمان ثبت شد.

تیم اوکراین نیز به نشان برنز مسابقات میکس تیمی ریکرو دست یافت.

نمایندگان ایران در بخش تیمی پیش از این موفق به کسب یک نشان طلا در بخش کامپوند مردان و یک نشان نقره در بخش کامپوند میکس شده اند.

رقابت تیم ایران در بخش ریکرو مردان نیز هم اکنون در حال برگزاری است.

غلامرضا رحیمی (خوزستان)، پوریا جلالی‌پور، مجید کاکوش، سیده‌زهرا حسینی (تهران)، علی‌اصغر فتاحی‌فرادنبه (چهارمحال‌وبختیاری)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، سینا منشازاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی(کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، زهرا دلخوش، راضیه شیرمحمدی (خراسان رضوی)، فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی) کمانداران اعزامی به این رقابت ها هستند.

مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبرائیل عبادی به عنوان مربی و محمد رضا گلشنی، به عنوان سرپرست کاروان، در کنار ملی پوشان حضور دارند.

این رقابت ها از 27 تیر ماه در شهر نوامستونادمتوجی آغاز می شود و کاروان اعزامی کشورمان 3 مرداد ماه به میهن باز خواهند گشت.

انتهای پیام/

عنوان قهرمانی میکس تیم ریکرو به روسیه رسید

 

نظر شما