شناسهٔ خبر: 20482048 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پایان مسابقات مچ اندازی بانوان کردستان با معرفی نفرات برتر

سنندج و دیواندره عنوان قهرمانی بخش دست راست و چپ مسابقات مچ اندازی بانوان انتخابی کردستان را کسب کردند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی بانوان کردستان به مناسبت دهه کرامت در روز جمعه 30 تیرماه به میزبانی دیواندره برگزار شد.

در این مسابقات که یک روز به طول انجامید 54 ورزشکار در قالب هفت تیم از شهرستان‌های تابعه استان کردستان حضور داشتند و رقابت‌های خود را در دو دست راست و چپ رده سنی آزاد در سالن المپیک دیواندره به نمایش گذاشتند.

در نتایج انفرادی دست راست، اوزان 50 کیلوگرم آیدا شکرالله نژاد از سنندج، 55 کیلوگرم اسرا فلاحی از دیواندره، 60 کیلوگرم جمیله محمدی از سنندج، 65 کیلوگرم سحر صالحی از سنندج، 70 کیلو گرم گل‌بهار غلام ویسی از سنندج، 75 کیلوگرم شهلا یوسفی از دیواندره، 80 کیلوگرم صبری جعفری از دیواندره و در وزن 80+ کیلوگرم نیز نقره الیاسی از سنندج توانستند عناوین اول تا سوم را کسب کنند و سحر صالحی از سنندج به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی شد.

همچنین در بخش دست چپ، اوزان 50 کیلوگرم هستی شیخ احمدی از سنندج، وزن 55 کیلوگرم هانیه اندرواژ از سنندج، وزن 60 کیلوگرم جمیله محمدی از سنندج، وزن 65 کیلوگرم سحر صالحی از سنندج، وزن 70 کیلوگرم فرناز گلشه از سنندج، وزن 75 کیلوگرم روژین گلشه از سنندج، وزن 80 کیلوگرم خدیجه سردارپور از سنندج و حمیرا حسین پناهی در وزن 80+ کیلوگرم از سنندج عناوین نخست را بدست آوردند.

در نتایج تیمی این رقابت‌ها، باشگاه «خور هه‌لات» دیواندره با کسب 88 امتیاز مقام اول را کسب کرد، باشگاه ژوانگه دیواندره با 67 امتیاز دوم شد و باشگاه البرز نوین سنندج به نمایندگی از شهرستان سنندج توانست با بدست آوردن 64 امتیاز مقام سوم را از آن خود کند.

نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی مچ اندازی کشور که از 11 تا 13 مرداد به میزبانی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/م

سنندج و دیواندره  قهرمان مسابقات مچ اندازی بانوان کردستان شدند

 

نظر شما