شناسهٔ خبر: 20481416 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

واحدهای توزیع گوشت غیرمجاز کهگیلویه و بویراحمد تعطیل می شوند

نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای توزیع و عرضه گوشت این استان در صورت رعایت نکردن بهداشت و نداشتن اخذ مجوز لازم تعطیل می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی در دیدار با مسئولان شبکه دامپزشکی استان افزود: مسئولان باید دغدغه حل مشکلات را داشته باشند؛ زیرا شغل و کارشان امانتی است که به آنها سپرده شده است.

وی بیان کرد: شعب ویژه‌ای برای بررسی تخلفات گوشت مورد نیاز شهروندان اختصاص داده‌ایم و امیدواریم که سلامتی و امنیت مردم در حد مطلوب تأمین شود.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این شعب به تخلفات کسانی که به نوعی بهداشت و امنیت عمومی را مورد تهدید قرار دهند، خارج از نوبت رسیدگی و حکم صادره در کمترین زمان ممکن اجرایی می شود.

مزارعی حساسیت به سلامت بهداشت جامعه را وظیفه همه مسئولان عنوان و تصریح کرد: لازم است سایر متولیان بهداشتی جامعه در کنار اداره کل دامپزشکی نسبت به سلامت و امنیت بهداشتی جامعه حساسیت لازم را به خرج دهند تا موجبات سلامتی فرد و جامعه را فراهم آورند؛ بنابراین هر جایی که به حضور دستگاه قضایی استان نیاز باشد بدون اغماص حاضر می شویم.

وی ادامه داد: تب کنگو و آنفولانزای پرندگان همچنان یک تهدید جدی است. اصناف و شبکه بهداشت باید ضمن همکاری با اداره کل دامپزشکی استان، با بازرسی ها و سرکشی سرزده نظارت های دقیق را انجام دهند.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کشتارگاه‌ها و قصابی های بین جاده ای مجوز لازم را ندارند، زیرا نگهداری و تامین گوشت مطابق با معیارهای قانونی است و باید نهادهای دست اندرکار برای این مساله تصمیم جدی بگیرند و مردم نیز به این هشدارها توجه کنند.

انتهای پیام

نظر شما