شناسهٔ خبر: 20481398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به ورزش جوانان

خبرگزاری صداوسیما / خبرگزاری صداوسیما

بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل درآمدهای مالیاتی ارزش افزوده به امور ورزش و جوانان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان امروز در نشست شورایاختصاص بیش از 200 میلیارد ریال به ورزش جوانان توسعه و برنامه ریزی استان گفت: 20 میلیارد از این اعتبار برای تکمیل و ساخت فضاهای ورزشی در مدارس و مابقی برای توسعه و تکمیل فضاهای ورزشی و طرح های مربوط به حوزه جوانان و تندرستی اختصاص می یابد.
عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام درمجلس شورای اسلامی هم از اختصاص 349 میلیون متر مکعب اب رود مارون به استان خبر داد .
زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا هم بر ضرورت تسریع در اجرای طرح تفصیلی یا جامع شهر یاسوج و ساماندهی روستاهای حاشیه این شهر تا کید کرد .
در این نشست واگذاری 50هکتار زمین به طرح صنعتی پتروشیمی سقاوه، مجتمع و خوابگاه آموزشی دهدشت و همچنین اجرای طرح جامع شهر پاتاوه به تصویب رسید.
خادمی استاندار هم گفت: بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همه طرح های تولیدی صنعتی اقتصادی عمران و خدمات شهری و روستایی باید پیوست پدافند غیر عامل داشته باشند.
خادمی اجرای طرح های جامع و بازآفرینی شهرهای استان برای ایجاد مدیریت یکپارچه ساماندهی و بهبود ساختار سکونت گاههای حاشیه ای را در استان ضروری عنوان کرد و بر تسریع در اجرای این طرحها تاکیدکرد.
کناری مدیر کل پدافند غیر عامل استان نیزتوجه به آئین نامه های پدافند غیر عامل در اجرای طرح های تفصیلی و عمرانی را خواستار شد.  

نظر شما