شناسهٔ خبر: 20481341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار مازندران:

شورای ورزش در ادارات استان مازندران فعال شود

R41358/P41362/S6,74/CT12

استاندار مازندران با تاکید بر تقویت روحیه نشاط و شادابی کارکنان ادارات، گفت: شورای ورزشی در ادارات مازندران فعال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در دیدار با اعضای تیم فوتسال استانداری مازندران بر توسعه و تقویت ورزش کارکنان دولت تاکید کرد و اظهار داشت: بنده هر روز ورزش می‌کنم، ورزش عامل نشاط، پویایی، تحرک و تندرستی است.

وی از کسب مقام سوم مسابقات فوتسال وزارت کشور توسط تیم فوتسال استانداری مازندران ابراز خرسندی کرد و گفت: ورزش کارکنان باید جدی گرفته شود و تقویت فعالیت‌های ورزشی در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در دستور کار قرار گیرد.

استاندار مازندران، خواستار افزایش رغبت و انگیزه کارکنان دولت برای حضور در فعالیت‌های ورزشی شد و گفت: یکی از موضوعات مهم در این حوزه تقویت ورزش بانوان بوده که ضرورت دارد در این بخش برنامه‌ریزی شود.

فلاح، ورزش و تحرک را زمینه‌ساز نشاط و شادابی در ادارات دانست و گفت: کارمندی که ورزش می‌کند از روحیه خوبی برای خدمت به مردم برخوردار خواهد بود و موجب رضایتمندی ارباب رجوع می‌شود.

وی تاکید کرد: ورزش دیگر سرگرمی نیست امروز برای تندرستی و سلامتی، ورزش یک امر واجب و ضروری است.

فلاح از مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران خواست تا در جهت تقویت ورزش کارکنان دولت در مجموعه استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به تشکیل شورای ورزشی اقدام کرده و زمینه توسعه فعالیت‌های ورزشی کارکنان دولت در استان را فراهم کند.

در این دیدار استاندار مازندران با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از اعضای تیم فوتسال استانداری مازندران به پاس کسب مقام سوم اولین دوره مسابقات فوتسال مجموعه وزارت کشور تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما