شناسهٔ خبر: 20481058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت تکواندو استان‌همدان:

مسابقات پومسه بانوان قهرمانی کشور در همدان به پایان رسید

همدان-رئیس هیئت تکواندو استان‌همدان گفت: دوازدهمین دوره مسابقات پومسه بانوان قهرمانی کشور به میزبانی همدان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

احسان قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات پومسه بانوان قهرمانی کشور در همدان اظهار داشت: دوازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی کشور به میزبانی هیئت تکواندو استان و در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد همدان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در گروه زنان با حضور ۳۲۰ تکواندوکار از ۲۷ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، ‌ تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد برگزار شد.

رئیس هیئت تکواندو استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در پایان این دوره از مسابقات، زنان پومسه‌رو اصفهان با کسب ۶ طلا، ۵ برنز و ۴۷ امتیاز عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند.

قنبری عنوان کرد: البرزی‌ها با دو مدال طلا، ۵ مدال نقره، ۴ مدال برنز و ۳۳ امتیاز بر سکوی نایب‌قهرمانی گرفتند و تیم زنجان با دو مدال طلا، دو مدال نقره و ۵ مدال برنز عنوان سوم را کسب کرد.

وی با اشاره به سایر نتایج بیان کرد: همچنین تیم‌های تهران، فارس، خوزستان، کرمان و همدان به ترتیب در رده چهارم تا هشتم جدول قرار گرفتند.

نظر شما