شناسهٔ خبر: 20480914 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

شوخی بی مزه آمریکا با ایران به روایت یک نماینده مجلس

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه تهدید آمیز کاخ سفید علیه ایران مبنی بر آزادی افرادی که به جرم جاسوسی و براندازی در ایران زندانی هستند گفت:دولت آمریکا بویژه بعد از روی کارآمدن ترامپ دنبال بهانه برای اقدامات ضد ایرانی است و بیانیه اخیر هم در این راستا ارزیابی می شود.

صاحب‌خبر -

عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در خانه ملت به جام جم آنلاین گفت:هرکس با هر اعتقاد و حیثیتی وارد خاک یک کشور شود باید از قوانین آن کشور تبعیت کند که در عرف بین المللی به آن فرا سرزمینی می گویند،به عنوان مثال اگر کسی وارد خاک آمریکا شد و مرتکب جرم گردید بر اساس قوانین آمریکا محاکمه و مجازات می شود.

وی افزود: بر اساس بیانیه کاخ سفید حرف دولت آمریکا این است کسانی که در ایران مرتکب جرم و جاسوسی شده اند نباید محاکمه و مجازات شوند،در حالیکه خودشان حتی افرادی را که در داخل آمریکا مرتکب جرم نشده اند مجازت می کنند مانند رضا ضراب که می گویند در ترکیه مرتکب جرم شده است ولی در آمریکا مجازات می کنند.

یوسفیان ملا با بیان اینکه درخواست تهدید آمیز آمریکا از ایران مبنی بر آزادی جاسوسان و مجرمان به لحاظ مقررات بین المللی شبیه یک طنز و شوخی سیاسی است گفت:بی مزه تر از همه چیز این است که دولت آمریکا جاسوسان و براندازان زندانی در ایران را گروگان می نامد که حرف بسیار بی ربط و بی منطق است.

نظر شما