شناسهٔ خبر: 20480854 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

«فلسفه آفرینش» ویژه کودکان در مؤسسه سراج رحمت برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: در مؤسسه قرآن و عترت سراج رحمت کرمان کلاس فلسفه آفرینش ویژه کودکان در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -
الهه شجاعی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت سراج رحمت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) توضیحاتی پیرامون برگزاری کلاس فلسفه کودکان(استراتژی برای کودکان) داد و گفت: مؤسسه قرآن و عترت سراج رحمت علاوه بر برگزاری کلاس‌های حفظ، روخوانی، روان‌خوانی و تدبر در قرآن، کلاس فلسفه ویژه کودکان برگزار کرده است که در این کلاس با زبان ساده و با روش‌های جدید، فلسفه آفرینش را به کودکان آموزش می‌دهد.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت سراج رحمت ادامه داد: در این کلاس‌ها از طریق آیات قرآن کریم، نشانه‌های خدا در جهان به زبان داستان و فیلم، به کودکان درس خداشناسی داده می‌شود. این کلاس برای کودکان در سنین 7 تا 12 سال است که سه روز در هفته برگزار می‌شود.
شجاعی همچنین از برگزاری اردوهای یک روزه ویژه قرآن آموزان مؤسسه خبر داد و گفت: در طول ایام تابستان، این مؤسسه اردوهای یک‌روزه خارج از شهر برای قرآن آموزان برگزار می‌کند، فردا نیز 120 قرآن آموز این مؤسسه به اردوی خارج از شهر به یک روستای دیدنی می‌روند.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت سراج رحمت نیز در آخر اعلام کرد: با همکاری یک مؤسسه دیگر در کرمان، طرح پرورش قاری قرآن در مؤسسه قرار است برگزار شود که مراحل ثبت نام آن انجام شده است و حدود 15 شرکت‌کننده دارد.
یادآوری می‌شود که مؤسسه قرآن و عترت سراج رحمت در استان کرمان شهر کرمان، خیابان سرباز، کوچه شماره 14، کوچه فرهنگ، روبروی مسجد امیرالمومنین(ع) واقع شده است، علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های این مؤسسه با شماره تلفن 33316987 تماس حاصل کنند.

نظر شما