شناسهٔ خبر: 20480216 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسابقات جهانی پارا دوومیدانی - لندن

پاکباز مدال طلای پرتاب وزنه را بر گردن آویخت/ فرج‌زاده به نقره پرتاب دیسک رسید

پرتابگر وزنه کشورمان موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی پارادوومیدانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، در ادامه رقابت‌های پارا دوومیدانی قهرمانی جهان، سامان پاکباز در ورزشگاه المپیک پارک لندن در ماده پرتاب وزن کلاس F12 به مصاف حریفان رفت که با پرتابی به میزان 15 متر و 83 سانتی‌متر موفق به کسب مدال طلا شد.

«رومن دانیلیوک» از اوکراین با پرتابی به میزان 15 متر 44 سانتیمتر به مدال نقره رسید و مدال برنز به «لوپز گونزالس»، پرتابگر اسپانیایی، با پرتاب 15 متر 44 سانتیمتر رسید.

پیش از این امان الله پاپی و علیرضا مختاری موفق به دریافت 2 مدال طلا از این رقابت‌ها شده بودند.

کاروان 20 نفره ایران تا پایان روز هشتم این مسابقات موفق به کسب 15 مدال، شامل 3 مدال طلا، 7 نقره و 5 برنز، شده است.

امان الله پاپی و علیرضا مختاری به ترتیب در پرتاب نیزه و پرتاب وزنه مدال طلاکسب کرده اند. جواد حردانی در پرتاب وزنه، علی محمدیاری در پرتاب دیسک، محسن کائدی در پرتاب وزنه، مهران نکویی مجد در پرتاب وزنه، هاشمیه متقیان در پرتاب نیزه ، محمد خالوندی در پرتاب نیزه و سجاد نیک پرست در پرتاب نیزه موفق به کسب مدال نقره شده اند و محسن مجیدی در پرتاب دیسک، علی اصغر جوانمردی در پرتاب وزنه، عبدالله حیدری در پرتاب نیزه، حامد امیری در پرتاب وزنه و اسدالله عظیمی در پرتاب وزنه مدال برنز کسب کرده‌اند.

1150 دوومیدانی‌کار از 90 کشور جهان در این رقابت‌ها که در لندن در حال برگزاری است، حضور دارند.

سیامک صالح فرج‌زاده در مسابقات ماده پرتاب دیسک، کلاس F34، در مصاف با 10 پرتابگر دیگر به میدان رفت و در نهایت با ثبت رکورد 35 متر و 2 سانتی‌متر به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

نشان طلای این ماده به نماینده چین با رکورد 37 متر و 16 سانتی متر رسید و پرتابگری از تونس نیز با رکورد 34 متر و 35 سانتی متر در جایگاه سوم ایستاد.
کاروان ایران تا کنون موفق به کسب 3 نشان طلا، 7 نقره و 5 برنز شده است و با احتساب نشان نقره صالح فرج زاده، شمار مدال های ایران به عدد 16 رسید.
در ادامه مسابقات روز نهم، سجاد محمدیان نیز از ساعت20:35 به وقت محلی لندن، در مسابقات پرتاب وزنه، کلاس F42 حضور می یابد.

انتهای پیام/

نظر شما