شناسهٔ خبر: 20479715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ویژه برنامه‌های سالروز میلاد حضرت معصومه(س) اعلام شد

قم - ویژه برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه(س)، به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت مراسم مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود که این برنامه‌ها در شهر قم به علت وجود بارگاه کریمه اهل بیت(ع)، با عظمت و حضور گسترده زائران و مجاوران حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، روز دوشنبه دوم مردادماه بعداز نماز مغرب و عشاء مراسم شب میلاد حضرت معصومه(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام راشد یزدی استاد حوزه علمیه قم و مدیحه‌سرایی سید مجید بنی فاطمه در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

همچنین در تاریخ سه‌شنبه سوم مردادماه نیز مراسم میلاد بانوی کرامت و افتتاحیه دهه کرامت همراه با خطبه خوانی خادمان این آستان شریف، ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و مدیحه‌سرایی میثم مطیعی و سید مجید بنی فاطمه برگزار خواهد شد.

در روز میلاد حضرت معصومه(س) نیز همایش «در پناه تو» ساعت ۱۱، همایش دختران آفتاب(ترنم باران) ساعت ۱۷ و همایش «عصر میلاد» ساعت ۱۸ در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

گفتی است، مراسم شام میلاد بانوی کریمه اهل بیت(ع) نیز سه شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام راشد یزدی و مدیحه‌سرایی سید مهدی میرداماد برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، پنج‌شنبه شب نیز در مراسم دعای پر فیض کمیل این هفته حرم حضرت فاطمه معصومه(س) نیز حجت‌الاسلام راشد یزدی به ایراد سخن و حسن شالبافان به مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

نظر شما