شناسهٔ خبر: 20479316 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برپایی كلاس‌های مستمر تفسیر قرآن و اخلاق اسلامی در روستای منطقه محروم گمبكان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات شهرستان پاسارگاد از برگزاری کلاس‌های مستمر آموزش و تفسیر قرآن کریم و اخلاق اسلامی در روستای گمبکان از توابع این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام علی اصغر آشوری، رئیس اداره تبلیغات شهرستان پاسارگاد امروز، 31 تیرماه از برگزاری کلاس‌های دائمی اخلاق اسلامی و آموزش قرآن کریم در روستای گمبکان این شهرستان و از مناطق محروم خبر داد .

وی افزود: کلاس‌های آموزش روخوانی و تفسیر قرآن کریم و همچنین کلاس‌های اخلاق اسلامی و دعاخوانی به همت حجت‌الاسلام شادکام روحانی مستقر این روستا و توسط همسر ایشان خانم اسدی برای بانوان گرامی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام آشوری با اشاره به اینکه این کلاسها به صورت مستمر و هر هفته در 3جلسه به مدت 1ساعت برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این کلاس‌ها آشنا کردن خانواده‌ها با آموزه‌های قرآنی و دینی و جذب جوانان و نوجوانان به سمت و سوی قرآن و دین است، چرا که قلب جوانان استعداد بیشتری برای درک و فهم کلام الهی و مسائل دینی را داراست.

رئیس تبلیغات اسلامی پاسارگاد با بیان اینکه قرآن به‌عنوان کتاب هدایت‌گر انسان به سوی تکامل و حقیقت است و ما باید با تدبر و تفکر در معانی آن، راه و روش قرآنی را در پیش بگیریم، حضور گسترده جوانان و نوجوانان را در این کلاس‌های معنوی و سازنده خواستار شد.

نظر شما