شناسهٔ خبر: 20476815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان:

۶ میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه کاشان پرداخت شد

R7845/P41362/S6,1369/CT11

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان با بیان اینکه سه هزار دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه کاشان اسکان یافتند، گفت: ۶ میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه کاشان پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، جواد دقیق ظهر امروز در نشست خبری ضمن اشاره به تسهیلات ارائه شده به دانشجویان از طریق صندوق فاطمه الزهراء دانشگاه کاشان اظهار داشت: دو میلیارد و 850 میلیون ریال تسهیلات به هزار و 150 دانشجو از طریق این صندوق پرداخت شده است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان با بیان اینکه این تسهیلات در حوزه شهریه، خوابگاه، تحصیلی، ازدواج و غیره به دانشجویان اعطا شده است، افزود: صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه کاشان در سال 96-95 بالغ بر چهار میلیارد و 130 میلیون ریال تسهیلات به چهار هزار و 856 دانشجو پرداخت کرده است و در مجموع شش میلیارد و 980 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

دقیق با بیان اینکه تامین و اداره خوابگاه از دیگر وظایف مدیریت دانشجویی دانشگاه کاشان است، خاطرنشان کرد: دانشگاه کاشان 13 خوابگاه دارد و بر همین اساس در سال تحصیلی 96-95 بیش از سه هزار دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه اسکان داده شدند.

وی ضمن تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها و سیستم ایمنی در آن‌ها توسط مدیریت دانشجویی دانشگاه کاشان تصریح کرد: خوابگاه خیرساز مبینی همزمان با شروع سال تحصیلی در دانشگاه کاشان به بهره‌برداری رسید و در صورت تامین اعتبار برای تجهیز، این خوابگاه در سال تحصیلی جدید دانشجو در آن اسکان می‌یابد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کاشان از خرید و نصب ماشین ظرفشویی در سلف دانشجویی با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد ریال خبر داد و ابراز داشت: این اقدام در جهت جلوگیری از مصرف بی‌رویه آب و صرفه جویی در هزینه‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما