شناسهٔ خبر: 20475955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام پزشکی بهارستان:

ملاک شمارش آرا فقط آرای حضوری می باشد/ نظم برگزاری انتخابات مثال زدنی بود

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی بهارستان گفت: به دلیل بروز مشکلات فنی، تنها آرا اخذ شده به صورت حضوری قابل قبول خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، رأی گیری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان بهارستان ساعت ۸ صبح روز جمعه ۳۰ تیرماه همزمان با سراسر کشور آغاز و با تمدید صورت گرفته تا ساعت ۱۰ شب ادامه پیدا کرد.

دانوش دمیریان رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان بهارستان در رابطه با برگزاری این انتخابات، گفت: دیروز تمام جامعه پزشکی ایران در سراسر کشور پای صندوق‌های رأی آمدند، و برای منتخبین خودشان اعلام نظر کردند.

وی درباره نحوه برگزاری انتخابات در شهرستان بهارستان، بیان داشت: از ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور اخذ رأی از اعضاء سازمان نظام پزشکی شهرستان بهارستان در محل شعبه اخذ رأی واقع در ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان آغاز شد و تا ساعت ۲۰ ادامه داشت، که با تصمیم مسئولین زمان رأی گیری تمدید گردید.

دمیریان در رابطه با روند برگزاری انتخابات ابراز رضایت کرد، و اذعان داشت: روند رأی گیری با تمهیدات اتخاذ شده بسیار منظم برگزار گردیده است، و بالاترین تمهیدات امنیتی برای صیانت از آرا پزشکان در هفتمین دوره از این انتخابات، صورت گرفته است، تا افراد شایسته و منتخب انتخاب شوند.

وی در پایان باتوجه به روند برگزاری انتخابات به شکل الکترونیک، افزود: علیرغم تلاش‌های تیم فنی فرآیند رأی گیری به شکل الکترونیک در اواسط زمان برگزاری براساس تصمیم مشترک هیات اجرایی و نظارت، لغو گردید، که برای حفظ و صیانت از آرا، فرآیند رآی گیری حضوری تمدید گردید، و ملاک شمارش آرا، رأی‌های حضوری می باشد.

در پایان گفتنی است که نتایج آرا توسط مسئولین برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی بهارستان اعلام نشده است، و منتخبین این انتخابات بنا به گفته رئیس هیئت اجرایی تا پایان روز اعلام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما