شناسهٔ خبر: 20473335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

87 دستگاه دوربین ثابت و سیار محورهای مواصلاتی را رصد می کنند

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: از طریق 87 دستگاه دوربین ثابت و سیار، تردد خودروها در محورهای مواصلاتی کنترل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ حسین بدری اظهارداشت:تعداد 45 تیم خودرویی به صورت محسوس و تعداد 2 تیم نیز به صورت نامحسوس نسبت به رصد جاده ها اقدام می کنند.

وی با اشاره به اینکه کنترل آمد و شد یکی از ماموریت های مهم پلیس های راهور و راه قلمداد می شود ، اظهار کرد: با آغاز سفرها در فصل تابستان، توجه و تمرکز پلیس به تقویت بخش های مربوطه بیشتر می شود.

وی افزود: ایمنی و سلامت مسافران برای ما مهم است و بایستی با تمام توان و برنامه ریزی لازم کارکنان پلیس راه حضور جدی تری داشته باشند.

سرهنگ بدری با اشاره به نصب 10 عدد دوربین کنترل سرعت ثابت جاده ای در محور های اصلی، افزود: از هفده دوربین نظارت تصویری وضعیت جوی و کلی ترافیکی، برای ثبت رخدادهای خاص نیز استفاده می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت : تعداد 30 دوربین کنترل سرعت متحرک برای ثبت تخلفات رانندگی نیز در اختیار تیم های گشتی پلیس راه استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه مهم تر از حضور کارکنان در سطح جاده ها همکاری مردم است، افزود: آنچه که بایستی مردم به آن توجه داشته باشند تذکرات پلیس به نحوه رانندگی و چگونگی حرکت خودروها در جاده هاست البته رسانه ها هم نقش بسیار مهمی بر عهده دارند که امیدوارم فرهنگ ترافیک روز به روز ارتقاء پیدا کند و بتوانیم با همکاری سایر مسئولان که در جاده ها انجام وظیفه می کنند شرایط امن و ایمنی برای مسافران فراهم کنیم.

وی با اشاره به بکارگیری تعداد 10 تیم انتظامی در حاشیه محور های اصلی تا پایان طرح ترافیک، بیان داشت: تعداد دوازده ایستگاه پلیس در طول محور های اصلی، بر نقاط حادثه خیز نظارت می کنند.

سرهنگ بدری خاطر نشان کرد: 6 پاسگاه پلیس راه وظیفه هدایت و کنترل ترافیکی تیم های گشتی را بر عهده دارند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان از بکارگیری تعداد یکصد و 40 نفر در طول طرح ترافیکی تابستانی برای رفاه حال مسافران و شهروندان عزیز خبر داد.

انتهای پیام/آ

به کار گیری 10 تیم انتظامی در محورهای مواصلاتی استان تا پایان طرح ترافیک

نظر شما