شناسهٔ خبر: 20473313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی:

اصولگرایان برای جبران بحران مقبولیت اجتماعی‌شان انتخاب‌های بدی کرده‌اند

نمایندگی خراسان رضوی

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: اصولگرایان برای جبران بحران مقبولیت اجتماعی‌شان دچار انتخاب‌های بدی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل انتظاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر جامعه اصولگرایی دچار برخی آسیب‌های درونی شده است، اظهار کرد: برخی از تندروها فرصت های بزرگی را از پیشکسوتان اصولگرایی غصب کرده‌اند.

وی با بیان این مطلب که اصولگرایی ظرفیت های درونی بزرگی دارد و نیازمند استفاده از برخی تبلیغات‌ها و چهره‌ها نیست، تصریح کرد: آیا یک خواننده زیرزمینی می تواند یک الگوی انقلابی و دینی برای جامعه و جوانان کشورمان باشد که از وی تقدیر می‌کنیم و در صف اول یک نشست هم هم قرارش می‌دهیم؟

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: دعوت از یک خواننده زیرزمینی، اصرار بر اشتباهی است که در انتخابات انجام شد و چنین انتخاب‌ها و رفتارهایی باعث ریزش نیروهای درونی جریان اصولگرا می‌شود که این رفتارها را دور از آرمان و اصل خویش می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه به روز رسانی و به هنگام سازی در جریان اصولگرایی می‌بایست در قالب آرمان‌ها و اصول باشد، چراکه انتخاب چنین چهره هایی نه تنها بازسازی نیست بلکه کادرهای تشکیلاتی و هواداران جریان اصولگرایی هم دچار ضربه می‌شوند.

انتظاری بیان کرد: اگر جریان اصولگرایی بخواهد دوباره به قدرت بازگردد و مقبولیت اجتماعی‌اش را بدست بیاورد، می‌بایست ابتدا ضعف‌ها و زخم‌های درونی‌اش را التیام بخشد و درمان کند، سپس برای بازگشت به قدرت و ادامه خدمت در اهداف، برنامه ها و ساختارش مهندسی اساسی انجام دهد و برای ادامه راه نقشه‌ای ترسیم کند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی افزود: جریان اصولگرایی می بایست اهداف، برنامه ها، ساختار سازمانی و گفتمانش را متناسب با نیازهای جامعه و شرایط تغییر دهد، چراکه اگر این مهندسی صورت نگیرد یقینا این جریان در اقبال مردمی دچار مشکل خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما