شناسهٔ خبر: 20472492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

نتایج نهایی مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم سراسر کشور اعلام شد

با پایان رقابت های قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم سراسر کشور در سنندج، نتایج نهایی مسابقات در مواد مختلف اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان کردستان، در ماده 1500 متر محمد حاصلی از همدان، علیرضا نوری از فارس و محمد داد اله دهی از سیستان و بلوچستان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و علی مطهری منش از فارس، محمّد جواد غلامی از ایلام و سینا کریمیان از خراسان شمالی نیز رتبه‌های چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند.

در ماده 800 متر عبدالرحیم درزاوه از سیستان و بلوچستان اول، محمد جعفری و محمد مقتدری زاده هر دو از اصفهان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند . علی سعادت مهر از مرکزی، میلاد سرابی از خراسان رضوی و سبحان احمدی ار کرمانشاه نیز مقام های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

در ماده 400 متر فراز مؤیدی از کرمانشاه، علی سلیمانی از خراسان رضوی و مهدی پرورش از کرمانشاه رتبه های اول تا سوم را کسب کردند همچنین مبین رحیمی از کردستان، مجتبی غرباویان از خوزستان و رضا پور بابایی از قزوین نیز مقام های چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

در ماده دو 200 متر محمدرضا دهقانی از زنجان، میلاد ناصح جهان از آذربایجان شرقی و مصطفی یعقوبی از مازندران حائز رتبه های اول تا سوم شدند و محمدرضا هژیر روشن از البرز، حسین سلطانی از مرکزی و محمد صفا میرابی از گلستان نیز رتبه‌های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در ماده دو 100 متر، میثم رشیدی از کردستان، محمدرضا اصفهانی از شهرستانهای تهران و سید علیرضا حسنی از ایلام  رتبه های اول تا سوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند همچنین علی اکبر غلامی از بوشهر، آریا بهرامی از کردستان و علی قاسم بابایی از قم نیز رتبه‌های چهارم تا ششم را کسب کردند.

 در ماده 110متر با مانع، علی کشاورز از قم، مسعود کامران از اصفهان و علی سلامتیان از قم رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین علی قنبری از کرمانشاه، علی رضا خالدی از خوزستان و امیر حسین ظهیر کاشانی از اصفهان نیز به ترتیب رتبه‌های چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند.

در ماده 300 متر با مانع مهدی پیر جهان از آذربایجان شرقی اول شد، علی امیریان از کرمانشاه مقام دوم را به دست آورد و سید محمود موسوی نژاد از بوشهر به مقام سوم رسید . همچنین علی شیرویه از لرستان، علی دهخوار قانی از آذربایجان شرقی و وحید رمضانی از خراسان جنوبی به ترتیب رتبه‌های چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

در ماده پرش طول علیرضا خالدی از خوزستان، سید رضا هاشمی از یزد و میلاد حنیفه ئی از زنجان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و سیدمحمد موسوی نژاد از بوشهر، محمدرضا بهروزی از مرکزی و مسعود کامران از اصفهان نیز مقام های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

در ماده پرش ارتفاع علی اصغر شایسته فر از تهران اول و دانیال زارعی و حسین محمدی هر دو از همدان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند . همچنین علیرضا مردی از البرز و عرفان محمد بیگی از قزوین نیز رتبه‌های چهارم و پنجم را به دست آوردند.

در ماده پرتاب وزنه محمدتقی مهر علی از قم، علی ارشدی از بوشهر و علی کریمی از زنجان مقام های اول تا سوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و محمد امین لطفی نیا و سید علیرضا حسینی هر دو از ایلام و مهدی کلانتری از اردبیل نیز به ترتیب حائز رتبه‌های چهارم تا ششم شدند.

در ماده پرتاب دیسک حسین رسولی از مرکزی، دانیال صفی از چهارمحال بختیاری و شاهین یار حسینی از همدان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و علی مصطفی از البرز، سید رضا ابراهیمی از ایلام و علی نوروزی از سمنان نیز مقام های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در ماده 300 متر با مانع مهدی پیر جهان از آذربایجان شرقی، علی امیریان از کرمانشاه و سید محمد موسوی نژاد از بوشهر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند . همچنین علی شیرویه از لرستان ، علی دهخوارقانی از آذربایجان شرقی و وحید رمضانی از خراسان جنوبی نیز مقام های چهارم تا ششم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

در ماده پرش سه گام علی کشاورز از قم اول شد، سید مبین مداحی از گلستان به مقام دوم رسید و شهاب بهرامی از کرمانشاه نیز مقام سوم را از آن خود کرد . همچنین کیان وفایی از کردستان، سید رضا سیادت از فارس و حمید رضا شیردلان از شهرستان های تهران نیز مقام چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در ماده پرتاب نیزه علی فتحی گنجی از لرستان، سجاد اکبری از گیلان و  محمد قره قول از گلستان حائز رتبه های اول تا سوم شدند و علی شیرزاده از یزد، سعید علیزاده از خراسان رضوی و رضا ربانی از خراسان شمالی نیز مقام های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

در ماده دو امدادی (ریله) استان های کرمانشاه، کردستان و آذربایجان شرقی به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند و همچنین استان های قم، اصفهان و خراسان رضوی نیز حائز رتبه های چهارم تا ششم این دوره از رقابت های شدند.

نظر شما