شناسهٔ خبر: 20472248 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تصویب ترازنامه مالی سال ۹۵ در سیزدهمین مجمع عمومی تشکل های قرآن و عترت

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت با اشاره به برگزاری سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه کشوری در روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه با حضور ۳۰۰ نفر گفت: ارائه گزارش عملکرد سال ۹۵ اتحادیه و تصویب ترازنامه مالی سال ۹۵ از برنامه های مجمع بود.

صاحب‌خبر -

حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری سیزدهمین مجمع عمومی اتحادیه کشوری در روز پنجشنبه 29 تیرماه گفت: این مجمع با حضور حدود 300 نفر از نمایندگان قرآنی اتحادیه کشور در مجتمع فرهنگی تفریحی باهنر برگزار شد.

وی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد سال 95 اتحادیه در این مجمع خاطرنشان کرد: همچنین تصویب ترازنامه مالی سال 95 و ارائه گزارشی از روند مصوبات توسط هیئت بازرسی موسسه قرآنی از دیگر برنامه های این مجمع بود.

محمدی ادامه داد: پرسش و پاسخ و رفع اشکالات و ابهامات با حضور مسئولان و مدیران مؤسسات، تبادل نظر در خصوص ادغام اتحادیه ‌ها از جمله برنامه‌ هایی بود که روز پنجشنبه با حضور اتحادیه های استانی برگزار شد.

مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت با اشاره به برنامه های جانبی این مراسم اظهار کرد: اکران فیلم "ماجرای نیمروز"، زیارت آستان مقدس امامزاده صالح با حضور تمامی اعضا و برخی برنامه های تفریحی از برنامه های این مجمع بود.

وی با اشاره به تقدیر و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای قرآنی حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رضوانه باغبانی، دختر شهید مدافع حرم هادی باغبانی و از قرآن آموزان موسسات و خانواده شهید تقوی از شهدای قرآنی حادثه مجلس نیز در این مراسم تجلیل شدند.

شایان ذکر است، استان آذربایجان شرقی با 15 موسسه، آذربایجان غربی با 12، اردبیل 7، اصفهان 19، البرز 8، ایلام 3، بوشهر 5، تهران 35، چهارمحال و بختیاری 4، خراسان جنوبی 4، خراسان رضوی 28، خراسان شمالی 4، خوزستان 16، زنجان 5، سمنان 4، سیستان و بلوچستان 8، فارس 18، قزوین 6، قم 8، کردستان 6، کرمان 10، کرمانشاه 12، کهگیلویه و بویراحمد 3، گلستان 7، گیلان 10، لرستان 12، مازندران 12، مرکزی 7، هرمزگان 5، همدان 9 و یزد با 8 موسسه در این مجمع حضور داشتند.

 

نظر شما