شناسهٔ خبر: 20471685 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

تحریم سپاه توسط آمریکا یک اقدام شعاری و نمادین محسوب می‌شود

R41383/P41383/S9,1299/CT12

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین اثر تحریم‌هایی که آمریکایی‌ها از آن دم می‌زنند، افزایش انگیزه، روحیه انقلابی و استکبارستیزی مجموعه سپاه و بسیج خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه تحریم‌های احتمالی آمریکا علیه سپاه قطعا اثرگذار خواهد بود اما این اثر، قطعا آن اثر مورد نظر آمریکایی‌ها نیست، اظهار کرد: مهمترین اثر این تحریم‌هایی که آمریکایی‌ها از آن دم می‌زنند، افزایش انگیزه، روحیه انقلابی و استکبارستیزی مجموعه سپاه و بسیج خواهد بود.

وی افزود: شرط مبارزه با هر جریان باطلی این است که ابتدا به ساکن، دشمنی آن درک شود و قطعا این اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها، دشمنی آنها با ما را نسبت به گذشته آشکارتر می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه تحریم سپاه توسط آمریکا صرفا یک اقدام شعاری و نمادین برای آنها محسوب می‌شود، تاکید کرد: آمریکایی‌ها بیایند بگویند آن افراد سپاه که در گذشته توسط آنها تحریم و به آمریکا ممنوع‌الورود شده‌اند، آیا یک بار هم به این کشور سفر داشته‌اند؟

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: این بازی سیاسی آمریکایی‌ها از دست خالی آنها نشات می‌گیرد چرا که اگر دست‌شان خالی نبود دست به این قبیل کارهای حقیرانه و ذلیلانه نمی‌زدند.

وی در پایان با بیان اینکه بحث موشکی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست، خاطرنشان کرد: مسئولین بارها گفته‌اند که مذاکره‌ای در این رابطه نخواهیم داشت؛ اما اگر به فرض محال، آنها زمانی قصد انجام این کار را داشته باشند، تجربه تلخ برجام هسته‌ای اجازه این اقدام را نخواهد داد.

 انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

نظر شما