شناسهٔ خبر: 20470773 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

بسته خبری روزانه «قدس»

رصدخانه/ از توصیه راهبردی سردار سلیمانی تا دیدار مخفیانه عربی- عبری با موضوع ایران

خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

صاحب‌خبر -

توصیه راهبردی سردار سلیمانی

باشگاه خبرنگاران/ سردار قاسم سلیمانی- فرمانده سپاه قدس- در آیین یادواره شهیدان کن گفت: فضا را برای همه نوع افراد باز کنید و اجازه بدهیم آدم ها با ظاهر گوناگون در جمع ما حضور یابند.

گافِ  وزیر انگلیسی

ایسنا/ گاردین نوشت: اشتباه بزرگ آندریا لیدسام- وزیر نیرو کابینه انگلستان- که در سخنرانی اش از جین آستین- بانوی نویسنده ادبیات کلاسیک که ۲۰۰ سال پیش درگذشته است- به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان زنده انگلستان نام برده بود، موجب خنده وزیران کابینه این کشور شد.

واکنش فرمانده سپاه زیر ذره بین نیوزویک

خبرنگار/ هفته نامه آمریکایی نیوزویک با اشاره به سخنان اخیر فرمانده سپاه مبنی بر لزوم دور شدن نظامیان آمریکایی از شعاع ۱۰۰۰ کیلومتری مرزهای ایران، نوشت که این سخنان، ضربه محکم به تحریم‌های اخیر ضدایرانی آمریکا بود.

نسخه ای برای ترامپ

العالم/ روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» می نویسد: ترامپ باید از دیپلماسی نسبت به ایران استفاده و از درگیری خودداری کند. اگر ترامپ در مسیر عکسِ همکاری با نیروهای میانه رو در ایران، گام بردارد، آمریکا را به جنگ نزدیک تر کرده است.

روایت ابتکار از دور تازه تخریب ها

باشگاه خبرنگاران/ ابتکار- رئیس سازمان محیط زیست- با اشاره به آن چه موج جدید تخریب دولت نامید، در توییتی نوشت: نمی‌دانم جریان چیست هرچه دولت بیشتر کوشش می کند کار کند و از حاشیه ها دور بماند، به آن- حمله بیشتر می شود... د. خبر رسیده، دوره جدید تهمت و تخریب در راه است.

یک بام و دو هوا در واشنگتن

باشگاه خبرنگاران/ روزنامه العرب لندن نوشت: دولت آمریکا پیام های متناقضی برای ایران می فرستد. از یک سو، رئیس جمهور این کشور از وعده های خودش پیرامون لغو برجام عقب نشینی کرده اما از سوی دیگر، تحریم های تازه علیه ایران برقرار می کند.

دیدگاه حافظ اسد درباره بشار

تسنیم/ روزنامه «گازیتا. رو» چاپ روسیه نوشت: «حافظ اسد» - پسر ۱۵ ساله رئیس جمهور سوریه-  می گوید: کسانی که پدرش را «دیکتاتور» می‌نامند  از واقعیت ها در سوریه خبر ندارند.

خشم کاخ‌سفید از سخنان جواد ظریف

جام نیوز/ یک مقام کاخ سفید در واکنش به سخنان محمدجواد ظریف- وزیر خارجه- که گفته بود باقر نمازی- جاسوس دوتابعیتی - در زندان اوین نیست و در حبس خانگی است، گفت: ادعای ظریف دروغ است. او یا می خواهد دیگران را فریب دهد یا - به تمامی- از آنچه در کشورش رخ می دهد، بی‌ خبر است.

دیدار مخفیانه عبری-عربی درباره ایران

باشگاه خبرنگاران/ روزنامه صهیونیستی هاآرتص فاش کرد: نتانیاهو- نخست وزیر صهیونیستی- و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان -وزیر خارجه امارات- در سال ۲۰۱۲ در نیویورک درباره برنامه هسته ای ایران دیدار مخفیانه داشته اند.

نظر شما