شناسهٔ خبر: 20465159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گذری بر خطبه‌های نماز جمعه در استان

صاحب‌خبر -
گذری بر خطبه‌های نماز جمعه در استان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، حجت الاسلام موسوی خراسانی امام جمعه آباده با اشاره به تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در استان فارس گفت: امنیت و استقلال امروز کشور مدیون خون شهداست و این موضوع نباید از یادمان برود.
*********
حجت الاسلام بشارت امام جمعه میمند نیز تشییع باشکوه شهدای گمنام را در مناطق مختلف استان فارس بیانگر قدر شناسی عمیق مردم و وفاداری آنان به انقلاب و ارزش‌های انقلاب دانست.
*********
شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اهل سنت اوز گفت: شهادت نعمت است، هم برای شهید و هم برای جامعه، به شرطی که ما قدر شهدا را بدانیم و پیرو راهشان باشیم.
*********
حجت الاسلام موسوی امام جمعه لارستان با تشکر از حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین ۹ شهید گمنام در شهر‌های لار، اوز و لطیفی گفت: حضور بصیرانه و هوشمندانه مردم در این مراسم معنوی برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار منطقه است.
*********
حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه با قدردانی از مردم برای شرکت در مراسم استقبال و تشیع شهدای گمنام گفت: امنیت و آرامش امروز مملکت ما از برکت خون شهداست.
*********
حجت الاسلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزاباد گفت: مردم فیروزاباد با حضور گرم خود در مراسم استقبال وتشیع ۴ تن ازشهدای هشت سال دفاع مقدس یکبار دیگر با ارمانهای مقام معظم رهبری وشهدا تجدید میثاق کردند.
***********
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به هفته فنی و حرفه‌ای گفت: جوانان و نوجوانان باید از کلاسهای فنی و حرفه‌ای برای افزایش آگاهی خود و ایجاد اشتغال استفاده کنند.
*********
حجت اسلام طهماسبی امام جمعه فسا نیز گفت: نقش مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای در زمینه پرورش روحیه کارآفرینی در جامعه بسیار مهم است و باید تلاش شود در این مراکز با ارائه آموزشهای لازم زمینه کارآفرینی در جامعه ایجاد شود.
********
حجت الاسلام میرشکاری امام جمعه مزایجان به انتخاب و گزینش کابینه دولت اشاره و خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در خدمت به مردم، تشکیل کابینه چابک، مردمی، کارامد و پاسخگو است.
*********
حجت الاسلام صفری خطیب جمعه بهمن انتخاب افراد اصلح در کابینه دولت دوازدهم را از معیارهای اصلی تشکیل کابینه برشمرد.
********
حجت الاسلام مرادی امام جمعه شهرک گلستان نیز تاکید کرد: باید در انتخاب وزرا معیارهایى همچون، دیندارى، تعهد، تخصص، تجربه و کارآمدى، شجاعت و دشمن‏شناسى مدنظر قرار گیرد.
*******
حجت الاسلام صفائی امام جمعه خنج گفت: آنچه باید مد نظر مسئولین و بخصوص ریاست محترم جمهور قرار گیرد اینکه رمز موفقیت هر دولت در خدمتگذاری بی منت به مردم و پاسخگو بودن در مقابل آنان است.
*********
حجه الاسلام نورالدینی امام جمعه سده گفت: لازم است رئیس جمهور محترم با تزریق نیروهای جوان و متخصص، کابینه دوازدهم را ترمیم و برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی بکوشد.
*********
حجة الاسلام موسوی امام جمعه ایزدخواست با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت:: دختران مایه برکت در زندگی هستند و والدین هم در احترام به فرزندان دختر خود کوتاهی نکنند.
*******
حجت الاسلام حسین نژادیان خطیب جمعه صدرا گفت، زنانی همچون حضرت فاطمه معصومه سلام ا... علی‌ها با شخصیت برجسته علمی، سیاسی، اجتماعی و خانوادگی، الگوهای بسیار خوبی برای دختران ما محسوب می‌شوند.
*********
حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد هم تاکید کرد: دختران امروز جامعه، لازم حضرت معصومه سلام ا... علی‌ها را در اخلاق، عفاف وعلم وآگاهی الگو قرار دهند.
*********
حجت السلام روحانی امام جمعه خفر به دهه کرامت اشاره کرد و گفت: باید در دهه کرامت مراسم بزرگداشت و جشن‌های میلاد هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.
************
همچنین حجت الاسلام نقوی امام جمعه صفاشهر گفت: مناسب است در ایام دهه کرامت فرهنگ رضوی در جامعه‌ی تببین شود تا همه از برکات این دهه بهره‌مند شوند.
*********
حجه الاسلام حرمتی امام جمعه موقت مشکان با توجه به راه اندازی حوزه علمیه خواهران در مشکان از خواهران واجد الشرایط درخواست کرد برای فراگیری علوم حوزوی نام نویسی کنند..
*******
حجه الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان با اشاره به قیام مردم مسلمان ایران در سال ۱۳۳۱ به رهبری آیت اله کاشانی گفت: هر چند دشمنان و منافقان نگذاشتند قیام آیت اله کاشانی به کام مردم آنچنان که باید شیرین شود، ولی مجاهدت علما واطاعت پذیری مردم جای تردید ندارد.
*********
حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه ضمن گرامیداشت ۲۶ تیر ماه سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت:: شورای نگهبان یک نهاد پر برکت است که از ابتدای انقلاب باعث اسلامی بودن نظام وانطباق احکام اسلامی برای کشور بوده است.
**********
حجت الاسلام بحرینی امام جمعه وراوی در خصوص بیکاری جوانان وتعطیلی کارخانجات تولیدی گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری مساله واردات بی رویه کالا واقلام مصرفی است و مسئولین باید به واردات سر و سامان دهند.
*********
حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر با انتقاد از تک باند بودن محور سعادت شهر به ارسنجان و همچنین عرض کم این محور از اداره کل راه وترابری خواست برای دوبانده کردن این محور ونصب علائم راهنمایی ورانندگی اقدام کنند.
*********
ابونجمی امام جمعه موقت اهل سنت خنج با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: امام جعفر صادق بزرگترین مرکز فراگیری علوم اسلامی را بعد از وفات حضرت پیامبر وائمه در جهان اسلام بر پا کرد وهزاران عالم مذاهب اسلامی در مکتب ایشان معارف دین آموختند.
**********
حجت الاسلام احمدی امام جمعه جویم با اشاره به بد عهدی‌های آمریکا گفت: آن‌ها بدانند جمهوری اسلامی ایران از آرمان و اهداف انقلاب حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و تمام نقشه آن‌ها مانند گذشته نقش برآب خواهد شد.
**********
آیت الله فقیه امام جمعه نی ریز، به پنجم مردادماه، سالروز برپایی اولین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: نماز جمعه، خار چشم دشمنان اسلام است.
**********
حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش پاسارگاد هم گفت: نماز جمعه یک قرارگاه است؛ قرارگاه ایمان، قرارگاه تقوا، قرارگاه بصیرت و قرارگاه اخلاق.
**********
حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه کامفیروز بیان کرد: نمازجمعه عامل وحدت و همدلی و یکی از راههای بیمه کشور در برابر تهدیدات است
**********
حجت الاسلام طالبی امام جمعه اقلید تاکید کرد: یکی از محصولات بزرگ انقلاب اسلامی همین نماز جمعه است که سرمایه بزرگ کشور جمهوری اسلامی و قلب فرهنگی هر شهر محسوب می‌شود.
**********
حجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا گفت: ستادهای نماز جمعه قرارگاه مهم فرهنگی در هر شهری هستند که مردم از برکات معنوی آن بهره مند می‌شوند.
**********
حجت الاسلام رستگار امام جمعه سیدان برپایی نماز جمعه را در بیش از ۹۰۰ نقطه از کشور، از دست آوردهای انقلاب اسلامی دانست.
**********
حجت الااسلام و المسلمین دژکام خطیب جمعه جهرم گفت: باید توجه به معنویات و فرهنگ دینی در نماز جمعه نمود بیشتری پیدا کند چرا که یکی از راههای مقابله با نفود دشمن تقویت این موضوع مهم است.
**********
حجت الاسلام خرسندی امام جمعه رستم گفت: برپایی نماز جمعه باعث می‌شود که در جامعه فساد و انحراف کمتر شود و نهادهای فرهنگی از جمله صدا وسیما باید در این خصوص اطلاع رسانی کنند.
**********
حجت الاسلام شاکری امام جمعه مهر گفت: نماز جمعه قلب فرهنگی یک شهر است و همگان بخصوص متولیان فرهنگی باید از این مرکز فرهنگی حمایت کنند

نظر شما