شناسهٔ خبر: 20464682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قاضی‌زاده هاشمی:

بخش بهداشت و درمان تقویت می‌شود/ دانشکده دندان‌پزشکی شاهرود امسال بهره‌برداری شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر لزوم تقویت بخش بهداشت و درمان گفت:‌ دانشکده دندان‌پزشکی شاهرود امسال باید بهره‌برداری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی دقایقی پیش در سفر به شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که برای چندمین بار در طول دولت یازدهم این افتخار نصیب ما شد که به شاهرود سفر کنیم؛ هر دفعه می‌آییم، اثر یا خدمتی جدید به مجموعه خدمات حوزه بهداشت و درمان اضافه‌تر شده است.

وی تصریح کرد: از مسؤولان، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت عالی استان سمنان به خاطر کمک‌هایی که داشتند، قدردانی می‌کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بهداشت و درمان حوزه‌ای کاملاً انسانی است و طی یک ماه آینده مردم این منطقه برای اعمال جراحی پیچیده قلب یا کارهایی که در قلب لازم است انجام شود، به اینجا اعزام نخواهند شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی بیان کرد: شاهرود هم پزشکان خوبی دارد و هم دارای تجهیزات کاملاً مدرن است؛ کارکنان آموزش‌دیده‌ای در شاهرود وجود دارند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، چندین پروژه دیگر وجود دارد که باید به بهره‌برداری برسد یا پشت سر گذراندیم؛ دانشکده دندان‌پزشکی با همت خیران و بیت آیت‌الله شاهرودی به اتمام خواهد رسید و امیدواریم در سال جاری تمام شود و به بهره‌برداری برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دستگاه تصویربرداری که راه‌اندازی شد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، نیز از برکات تلاش‌های انجام‌شده است.

قاضی‌زاده‌هاشمی افزود: در میامی هم پروژه‌ای از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود؛ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیش از آن که در حوزه خدمات شهرت داشته باشد، در حوزه آموزش و پژوهش بین دانشگاه‌های ما مشهور است.

وی تصریح کرد: امیدواریم هم فارغ‌التحصیلان و هم اساتید اهدافی که برایشان تعیین‌شده را به‌خوبی محقق سازند.

انتهای پیام/ذ

نظر شما