شناسهٔ خبر: 20463409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری دوره آموزشی بهداشت برای ۲۰۰ نفر از مددجویان بابلسر

دوره آموزشی بهداشت برای ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد بابلسر در سه ماه امسال برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  سید رضا موسوی نژاد قائم مقام کمیته امداد بابلسر با بیان اینکه ایجاد تسهیلات لازم جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مددجویان از فعالیت‌های کمیته امداد است، گفت: دوره آموزشی برای ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد بابلسر در سه ماه امسال برگزار شد.


وی با اشاره به اینکه از برنامه‌های اصلی بخش بهداشت و درمان کمیته امداد، تأمین امکانات و مراقبت‌های اولیه بهداشتی است، افزود:ارتقاء آگاهی اقشار مورد حمایت در زمینه رعایت مسائل بهداشتی و سلامت آنان از جمله اقدامات این بخش است.


قائم مقام کمیته امداد بابلسر با اشاره به سرفصل‌های فعالیت‌های بهداشتی کمیته امداد افزود: این سرفصل‌ها شامل آموزش سلامت، اهدای اقلام بهداشتی، احداث و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، ارائه خدمات بهداشتی در اردوگاه‌ها، رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از شش سال، معاینات دوره‌ای از مجریان طرح‌های اشتغال، بهداشت دهان و دندان و ارزیابی سلامت زنان سرپرست خانوار مورد حمایت است.


موسوی نژاد با اشاره به برگزاری کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد برای ۶۰۰ نفر از سالمندان و زنان سرپرست خانوار این شهرستان، گفت: خدمات بهداشتی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت به منظور افزایش سطح آگاهی‌های جامعه هدف، ارتقاء سلامت فرد و ایجاد خودمراقبتی در زمینه‌های مختلف بوده است.


وی با اشاره به اینکه سال گذشته به ۴۱۷ نفر از مددجویان بالای ۶۰ سال و دارای بیماری‌های در معرض خطر (قلبی و آسم) واکسن آنفولانزا تزریق شد، افزود: همچنین طرح بینایی سنجی برای ۵۱۲ نفر از سالمندان بالای ۶۰ سال، اجرا شد.


انتهای پیام/آ


آموزش بهداشت خانواده به مددجویان کمیته امداد

نظر شما