شناسهٔ خبر: 20463368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برای افتتاح چند پروژه بهداشتی و درمانی

وزیر بهداشت وارد شاهرود شد+برنامه‌ها و عکس

R41366/P1336/S6,64/CT11

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی پیش برای افتتاح چندین پروژه مهم بهداشتی و درمانی وارد شاهرود شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در بدو ورود خود به شهرستان شاهرود مورد استقبال استاندار سمنان، امام‌جمعه شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از مدیران استان سمنان و شهرستان‌های شاهرود و میامی قرار گرفت.

در نخستین برنامه سفر وزیر بهداشت در شاهرود قرار است تا مرکز فوق تخصصی جراحی قلب و آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود با حضور قاضی‌زاده هاشمی به بهره‌برداری برسد.

در سفر وزیر بهداشت به شهرستان شاهرود مرکز تصویربرداری و سی‌تی‌اسکن مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی بهار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز افتتاح می‌شود.

افتتاح فاز اول مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و آزمایشگاه جامع تحقیقات نیز از دیگر برنامه‌های قاضی‌زاده هاشمی در سفر وی به شاهرود خواهد بود.

هم‌زمان با سفر وزیر بهداشت، بخش جدید شیمی‌درمانی فاز 4 هتلینگ و همچنین طرح تحول سلامت افتتاح می‌شود.

همچنین با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، عملیات اجرایی پروژه شبکه بهداشت شهرستان میامی آغاز و نیز عملیات اجرائی طرح توسعه بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان از طریق ویدئو کنفرانس آغاز می‌شود.

بازدید از پروژه‌های طرح تحول سلامت «اورژانس بیمارستان امام حسین (ع)» و بازدید از پروژه مرکز تخصصی دندانپزشکی حضرت آیت‌الله شاهرودی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در شهرستان شاهرود است.

به گزارش تسنیم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 30 و 31 تیرماه برای افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه حوزه بهداشت و سلامت به استان سمنان سفر می‌کند و در اولین روز سفر و در شهرستان شاهرود پروژه‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را افتتاح می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما