شناسهٔ خبر: 20458977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همیشه دوست داشتم روزی مثل حسین توکلی شوم

بیرالوند: هدفم تکرار طلای جهان در آسیاست/ هنوز خستگی مسابقات جهانی در بدنم هست

دارنده مدال طلای وزنه برداری جوانان جهان گفت: تمام هدفم تکرار مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در رقابت‌های آسیایی است.

صاحب‌خبر -

رضا بیرالوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره شرایطش برای حضور در مسابقات وزنه برداری جوانان آسیا گفت: تمرینات سختی را در این ماه ها پشت سر گذاشته ایم به خصوص اینکه به تازگی از مسابقات جهانی بازگشته ایم و هنوز خستگی آن رقابت ها در بدن مان است، اما با برنامه ریزی کادرفنی سعی کردیم خیلی زود ریکاوری کنیم.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه در جوانان جهان قهرمان شدم انتظار بالایی از من وجود دارد، من هم تلاش می‌کنم در آسیا هم به مدال طلا دست پیدا کنم. البته در این رقابت ها بار دیگر دام اصلی ام یعنی 94 کیلوگرم وزنه خواهم زد که در این وزن وزنه بردار ازبکستانی که مدال طلای جهان را دارد هم حضور خواهد داشت. کار سختی دارم، اما تمام تلاشم را برای تکرار طلای جهان در آسیا انجام می‌دهم.


دارنده مدال طلای جوانان جهان تصریح کرد: رکوردهای خوبی را در تمرینات تکرار کرده ام و در مرز آمادگی 90 درصد هستم. امیدوارم در مدت باقی مانده و تا روز مسابقات به آمادگی 100 درصد برسم.


وی در پاسخ به این سوال که الگویش در وزنه برداری چه کسی است، گفت: الگوی من حسین توکلی است و علاقه خاصی به نحوه وزنه زدن او داشتم. حتی زمانی که وزنه برداری را آغاز کردم تمام هدفم این بود که روزی در دسته 105 کیلوگرم وزنه بزنم و تمام هدفم رسیدن به طلای المپیک مانند توکلی است، چون نهایت آرزوی هر ورزشکاری قهرمانی در المپیک است.

بیرالوند خاطرنشان کرد: امیدوارم که از نظر تیمی هم موفق باشیم و بتوانیم بار دیگر عناوین قهرمانی سال گذشته را هم در رده جوانان و هم نوجوانان تکرار کنیم.


انتهای پیام/

نظر شما