شناسهٔ خبر: 20458587 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه و هدف اصلی ما حضور موفق در المپیک توکیو است

مرادی: رفتار کمیته ملی المپیک در برابر وزنه برداری منطقی نیست/از آمادگی تیم‌های جوانان و نوجوانان رضایت داریم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: رفتاری که کمیته ملی المپیک در برابر وزنه برداری انجام می‌دهد به هیچ عنوان منطقی نیست.

صاحب‌خبر -

علی مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره شرایط وزنه‌برداران جوان و نوجوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند و از آمادگی آنها رضایت داریم. با توجه به اینکه تیم‌هایی مانند چین و ژاپن که سرمایه گذاری خوبی در وزنه برداری کرده اند در این رقابت ها حضور دارند کار سختی خواهیم داشت.


وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم پشتوانه‌های خوبی را برای بزرگسالان داشته باشیم. مدتی قبل نایب قهرمان نوجوانان و قهرمان جوانان جهان شدیم، با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود تعدادی از این نفرات احتمال دارد در ترکیب تیم ملی بزرگسالان در المپیک 2020 حضور داشته باشند سرمایه گذاری خوبی کرده ایم و هدفمان موفقیت در این رقابتهاست. امیدوارم بتوانیم با دست پر از این رقابت‌های آسیایی برگردیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره مشکلات مالی این فدراسیون گفت: وزارت ورزش نگاه ویژه ای به وزنه برداری دارد و حمایت‌های خوبی داشته اند. شرایط خوبی داریم، اما با توجه به برنامه هایی که به کمیته ملی المپیک ارائه دادیم شاهد عملکرد خوبی از سوی کمیته نبودیم.

وی افزود: سال قبل با توجه به اینکه سال المپیک بود و از موفق‌ترین فدراسیون‌ها بودیم 78 درصد بودجه خود را دریافت کردیم، اما امسال حتی یک ریال هم تا این لحظه نگرفته ایم. نمی دانم چه مشکلاتی در کمیته ملی المپیک وجود دارد، اما این رفتار به هیچ عنوان منطقی نیست.

مرادی خاطر نشان کرد: البته وزارت ورزش طبق برنامه تعهدات خود را انجام داده است، فدراسیون هم در جذب حامی مالی فعالیت‌های خوبی انجام داده است و قسمت زیادی از مشکلات را برطرف کرده است.


انتهای پیام/

نظر شما