شناسهٔ خبر: 20458230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

گزارش تمرین امروز استقلال؛

گفت‌وگوی منصوریان با مصدومان استقلال +عکس

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که ۲ بازیکن مصدوم این تیم به جمع بازیکنان بازگشته و البته به صورت اختصاصی کار کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 دقیقه در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد. مسئولان کمپ اختصاصی باشگاه استقلال امروز اعلام کردند قرار است نمایندگان AFC از این مجموعه بازدید کنند و به همین علت از ورود خودروهای اضافه به داخل مجموعه ممانعت به عمل آوردند.

فرشید باقری و لئوناردو پادوانی دو بازیکنی که به علت آسیب‌دیدگی طی روزهای اخیر در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشتند امروز در کمپ حجازی حاضر شده و به تمرینات اختصاصی پرداختند. هنگامی که تمرین آغاز شد علیرضا منصوریان نزدیک به 20 دقیقه با هر 2 بازیکن گفت‌وگو کرد و در خصوص آخرین شرایط جسمی آنها با این بازیکنان به صحبت پرداخت.

سرور جباروف هافبک ازبکستانی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت و هرائر مگویان مدافع ارمنی آبی‌پوشان با لباس شخصی در محل تمرین تیم استقلال حضور پیدا کرد. 

حسن بیت‌سعید که چند روز پیش از ناحیه پشت کشاله ران احساس ناراحتی می‌کرد در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند و تنها دور زمین دوید و به تمرینات اختصاصی پرداخت.

 

 با توجه به تعطیلی امروز استقبال تماشاگران از تمرین آبی‌پوشان بهتر از روزهای گذشته بود و حدود 400 نفر در کمپ حجازی حضور پیدا کردند.

 

در اواسط تمرین امروز تماشاگران علیرضا منصوریان را مورد تشویق قرار داده و از سرمربی‌ تیم‌شان استقبال کردند. نکته قابل توجه اینجا بود هنگامی که هواداران استقلال مشغول تشویق سرمربی آبی‌پوشان بودند منصوریان به سمت آنها رفت و از آنها درخواست کرد برای دقایقی دست از تشویق برداشته و اجازه بدهند تیم در تمرکز کامل تمرین کند.

در بخش اول تمرین بازیکنان به صحبت‌های منصوریان گوش داده و سپس در قالب 2 گروه به کار تاکتیکی و ارسال از جناحین پرداختند. در بخش بعد فوتبال درون‌ تیمی صورت گرفت که علیرضا منصوریان در بعضی از دقایق پا به توپ شد و به بازیکنان در جناحین پاس می‌داد.

 هنگامی که بازیکنان در میانه زمین جمع شده بودند تا به توصیه‌های مکدر مورت گوش بدهند مهدی قائدی جوان 17 ساله استقلال مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت و در این لحظه او قصد داشت به سمت تماشاگران برود اما مجتبی جباری دست وی را گرفت و به او اشاره کرد که مربیان در حال صحبت هستند. قائدی هم از رفتن به سمت تماشاگران منصرف شد اما تماشاگران استقلال در این لحظه با شعار «جباری بذار بیاد» از هافبک با سابقه آبی‌پوشان خواستند قائدی به سمت آنها برود که در این لحظه قائدی با کسب اجازه از جباری به سمت تماشاگران رفت و پیراهن استقلال را بوسید و مورد توجه تماشاگران قرار گرفت.

نصرالله عبدالهی و بهتاش فریبا امروز از نزدیک تمرین آبی‌پوشان را نظاره کردند.


نظر شما