شناسهٔ خبر: 20458229 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

داستان معروف لاک‌پشت و خرگوش در واقعیت اتفاق افتاد +فیلم

داستان مسابقه لاک پشت و خرگوش را قطعا اکثر شما در دوران کودکی شنیده اید، شاید جالب باشد که در واقعیت نیز همان ماجرا را مشاهده کنید.

صاحب‌خبر -

داستان مشهورلاک پشت و خرگوش در واقعیت تکرار شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از برگزاری مسابقه بین یک لاک پشت و خرگوش در فضای مجازی منتشر شده که یادآور داستان شیرینی با همین موضوع است که خیلی از ما در دوران خردسالی شنیده ایم و از آن لذت برده ایم.

ماجرای لاک پشتی پر تلاش و خرگوشی مغرور که میان مسابقه ی دو، خرگوش به خیال اینکه لاک پشت هیچ وقت به گرد پای او هم نمی رسد، وسط راه خوابید و وقتی بیدار شد، لاک‌پشت برنده مسابقه شده بود، داستانی که به کودکان می آموخت هیچ وقت نباید اجازه دهند که غرور مانع تلاششان شود وگرنه بدون شک شکست خواهند خورد.

اکنون در این فیلم نیز شاهد تکرار همان ماجرا، منتها این بار در دنیای واقعی خواهید بود که در کمال تعجب لاک پشت از خرگوش جلو می زند و به خط پایان مسابقه می رسد، احتمالا غرور بیجا گریبان این خرگوش را هم گرفته که از پیروزی جا مانده است.

 

داستان مشهورلاک پشت و خرگوش در واقعیت تکرار شد+فیلم

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6169871/6500796?width=700&height=650"></script></div>

انتهای پیام/

داستان مسابقه خرگوش و لاک پشت

نظر شما