شناسهٔ خبر: 20458228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زائران کربلا در قدمگاه شهدا/۶۹

مردم اهواز پیکر غواص شهید را تشییع کردند

R41468/P36447/S6,57/CT11

آئین تشییع پیکر پاک شهید عبدالکریم کجبافی از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ در اهواز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آئین وداع با غواص شهید عبدالکریم کجبافی از شهیدان عملیات کربلای 4 در اهواز و دیار سردار شهید سید طاهر موسوی برگزار شد.

این مراسم همزمان با شب شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد و مردم دیار سردار سرلشکر علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت شهید خود را در بر گرفتند.

این برنامه در مسجد شهید بهشتی اهواز واقع در کوی پلیس جنب زندان کارون برگزار شد و همشهریان سردار شهید مجید سیلاوی و سردار شهید سید مهدی نجم‌السادات با غواص شهید عملیات کربلای 4 وداع کردند.

همچنین مردم اهواز پیکر پاک غواص شهید عبدالکریم کجبافی را بر دوش خود تشییع کردند.

این مراسم از حسینیه عاشقان ثارالله اهواز آغاز شد و تا چهارراه سلمان فارسی ادامه داشت.

جمعی از خانواده معظم شهدا از جمله خانواده شهید هادی کجباف، خانواده شهید محمدرضا علیخانی، خانواده شهید حمیدرضا فاطمی اطهر و خانواده شهید عملیات کربلای 4 سید مرتضی شفیعی در این برنامه حضور یافتند.

غواص شهید عبدالکریم کجبافی (کجباف) فرزند محمدمهدی از رزمندگان اهوازی است که در 4 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید و پیکر مطهرش تا کنون به وطن بازنگشته بود.

پیکر مطهر این دلیرمرد خوزستانی که در 18 دی ماه سال 1346 در اهواز دیده به جهان گشود در منطقه عملیاتی ام‌الرصاص تفحص شد و از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز به زادگاهش انتقال یافت.

 انتهای پیام/

نظر شما