شناسهٔ خبر: 20457972 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ابطحی در گفتگو با افکار نیوز : افکارنیوز بررسی کرد؛ افکار نیوز گزارش می دهد؛ گزارش افکارنیوز از قولی که عملی نشد؛ حاجی دلیگانی در گفتگو با افکار نیوز: خادمی در گفتگو با افکارنیوز تشریح کرد؛ عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با افکارنیوز: نامه قالیباف خطاب به جوانان انقلابی افکارنیوز بررسی کرد؛ افکارنیوز بررسی کرد؛ تقی پور در گفت و گو با افکارنیوز: افکار نیوز بررسی کرد؛ افکارنیوز بررسی کرد؛ استاندار تهران: چمران:

فریاد شیران : اگر از من بخواهند فردا روی نیمکت نفت می‌نشینم

مسئول آکادمی باشگاه نفت تهران گفت: اگر از من بخواهند در بازی فردا مقابل پرسپولیس روی نیمکت نفت بنشینم چون عاشق این باشگاه هستم این کار را خواهم کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 ناصر فریاد شیران در خصوص اینکه گفته می‌شود این احتمال وجود دارد فردا او به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم نفت تهران بنشیند، گفت: باور کنید از سوی باشگاه تا الان کسی با من در این خصوص صحبت نکرده است اما یک چیزی را باید در نظر داشت و آن اینکه فردا روز مهمی نه تنها برای باشگاه نفت بلکه برای کل فوتبال ایران است. چرا که فردا تماشاگران زیادی به استادیوم می‌آیند و تماشاگران میلیونی این بازی را می‌بینند.

وی ادامه داد: من سال‌ها در تیم نفت خون دل خوردم و عاشق این تیم هستم. موی من در نفت سفید شده و برای این باشگاه زحمات زیادی کشیده‌ام و اگر از من برای بازی فردا چنین درخواستی بشود این کار را خواهم کرد چرا که مدرک معتبر مربیگری دارم و سال‌ها در همین نفت مربیگری کرده‌ام.

فریاد شیران در خصوص بحث انتقال باشگاه نفت که هنوز انجام نشده است، تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای که توانایی انجام این کار را نداشتند نتوانستند این کار را انجام دهند. این خیلی بد است که یک باشگاه با 15 - 16 میلیارد تومان مالکیتش تغییر نمی‌کند اما می‌بینیم وزارت نفت بزرگترین قرارداد نفتی بعد از انقلاب را امضا می‌کند. آقایان اگر نمی‌توانند این کار را انجام دهند بروند و بگذارند کسانی که توانایی کار کردن دارند به این مسائل رسیدگی کنند.

 

نظر شما