شناسهٔ خبر: 20457788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جانشین فرماندهی دانشگاه امام حسین(ع):

جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بی‎بدیل در جهان است

R41471/P41362/S6,70/CT11

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بی‎بدیل جهانی است و قرن ۲۱، قرن فروپاشی این قدرت‎های پوشالی است و صدای شکستن استخوان‎های شیطان بزرگ آمریکا به گوش می‎رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حمید اباذری امشب در یادواره 13 شهید روستای نوده ملک شهرستان گرگان اظهار داشت: مسیر جریان انقلاب اسلامی از سال 1342 با رهبری امام خمینی(ره) آغاز شد و 15 سال مشکلات سنگین و شکنجه‎های دندان‎شکن را تحمل کرد تا شاه از ایران برود.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران 54 سال پر فراز و نشیب را پشت سر نهاده و صهیونیست، آمریکا و بریتانیا که همواره در تلاش بودند شاه را در کشور نگه بدارند، پس از آن برای زمین خوردن انقلاب اسلامی تلاش کردند.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) ادامه داد: علت این همه هجمه به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که در قبل از پیروزی انقلاب شاه گرچه به مردمان کشورش ظلم می‎کرد اما نوکر خوبی برای استکبار بود.

اباذری با بیان اینکه افرادی که از شاه حمایت می‎کردند امروز به زبانه‎دان تاریخ پیوستند، افزود: امام خمینی(ره) سال‎ها مشقت کشید تا در بهمن 57 انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و پرونده 2500 ساله شاهنشاهی در ایران بسته شود.

وی با بیان اینکه رویکرد دشمنان ما نسبت به انقلاب اسلامی تغییر نکرده است، افزود: در هر جای دنیا کافی است با آمریکایی‎ها باشی مورد حمایت هستی و حتی اگر کودکی را کباب کردی و برای مادرش فرستادی هیچ نهاد بین‌المللی کشورت را ناقض حقوق بشر نمی‎خواند اما اگر با آمریکایی‎ها نباشی حتی اگر یک گربه را با ماشین زیر بگیری کشورت ناقض حقوق بشر تلقی می‎شود.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به جایی اینکه قدرت‎های جهانی بگویند خداقوت که ریشه ظلم را در کشورتان برچیدید، دست به توطئه‎ها، جنگ و قائله‎های مختلف زدند.

اباذری ادامه داد: ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی 10 سال در جنگ بودیم در 2 سال نخست در کشور با قائله‎های مختلفی که ریشه استکباری داشت جنگیدیم و بر اثر آن 17 هزار شهید دادیم و پس از آن وارد یک جنگ تمام‌عیار شدیم که پس از جنگ جهانی اول بزرگترین جنگ دنیا بود.

وی خاطرنشان کرد: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس 7 هزار نوجوان 14 ساله شهید دادیم و مطمئن باشید اگر امروز برای کشور ما اتفاقی بیفتد باز هم نوجوانان 14 ساله ما آماده هستند که به میدان بروند.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس ما 178 هزار شهید دادیم و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 300 هزار شهید برای پایداری انقلاب اسلامی تقدیم کردیم.

اباذری با بیان اینکه قدرشناسی از شهدا تنها با برگزاری یادواره شهدا محقق نمی‎شود، افزود: امروز قدرت‎های دنیا در اختیار انسان‎های فاسد قرار دارد.

وی دوران یزید و معاویه را با حکومت ترامپ مقایسه کرد و گفت: معاویه ظاهر خود را حفظ می‎کرد اما ترامپ یزید زمان است و علنی فساد می‎کند و این یعنی بخشی از قدرت دنیا دست انسانی فاسد قرار دارد.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) افزود: همه قدرت‎ها روزی تلاش کردند که شاه را در کشور نگاه بدارند نتوانستند و امروز در حال تلاش هستند که انقلاب را زمین بزنند باز هم نخواهند توانست.

اباذری با بیان اینکه ایرانی که روزی یک نوکر بود امروز به یک ابرقدرت در منطقه تبدیل شده، افزود: از بالای دکل انقلاب باید ببینیم که امروز در دنیا در چه جایگاهی قرار داریم.

وی افزود: یک دهم این توطئه‎هایی که آمریکا بر علیه ایران اسلامی پیش گرفته بود بر علیه هر کشور دیگری بکار می‎بست زمین می‎خورد.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) تاکید کرد: ده‎ها توطئه بر علیه کشور ما آمریکایی‎ها به کار بستند ولی ما هر بار قوی‎تر شدیم.

اباذری گفت: ایرانی که روزی تیر کلانشینکف نداشت امروز موشک‎های خود را به دیرالزور شلیک می‎کند و این بیانگر آن است که امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بی‎بدیل جهانی است و در قله قدرت قرار دارد.

وی به رشد و توسعه کشور اشاره کرد و افزود: از 182 کشور از نظر اقتصادی امروز جلوتر هستیم و در ابعاد نظامی جزو قوی‎ترین کشورهای دنیا قرار داریم.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه آمریکایی‎ها به شدت از قدرت نظامی ما می‎ترسند، افزود: قرن 21، قرن فروپاشی این قدرت‎های پوشالی است و صدای شکستن استخوان‎های شیطان بزرگ آمریکا به گوش می‎رسد.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون ارزش دلار آمریکا سقوط کرده، افزود: سالانه یک تریلیون دلار، آمریکا برای خارج از کشور خودش چاپ می‎کند تا اقتصادش سرپا بماند.

انتهای پیام/

نظر شما