شناسهٔ خبر: 20457752 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازیکنان نفت پشت علی کریمی درآمدند

آغاز فصل جدید فوتبال ایران با قهر/ چراغ لیگ بی‌نفت روشن می‌شود؟

71572

در روز غیبت علی کریمی و کادر فنی نفت تهران، بازیکنان این تیم حاضر به انجام تمرین نشدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، باشگاه نفت تهران دیروز و امروز اقدام به عقد قرارداد با بازیکنانش کرد اما علی کریمی و کادر فنی این تیم به دلیل اینکه مسائل و مشکلات مالی تیم در فاصله یک روز مانده به دیدار سوپرجام و یک هفته مانده به آغاز لیگ همچنان برطرف نشده، حاضر به امضای قرارداد با این باشگاه نشدند.

امروز (پنجشنبه) علی کریمی نه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سوپرجام و نه در تمرین نفت حاضر نشد. باقی افراد کادر فنی هم در حمایت از کریمی به تمرین امروز تیم نرفتند تا باشگاه نفت از بازیکنان بخواهد تا خودشان بدون حضور کادر فنی تمرین را برگزار کنند.

اما این پایان ماجرا نبود و بازیکنان نفت در این شرایط نابسامان حاضر به تمرین کردن نشدند تا در فاصله یک روز مانده به برگزاری دیدار سوپرجام مقابل پرسپولیس، زردپوشان تهرانی در بلاتکلیف‌ترین حالت ممکن قرار داشته باشند.

با این اوصاف حتی ممکن است نفت تهران در دیدار فردا حاضر نشود تا افتتاحیه فصل جدید فوتبال ایران با یک اتفاق عجیب مواجه گردد؛ اتفاقی که مشابهش در دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتسال هم روی داد و تیم آذرخش حاضر نشد تا مقابل فرش‌آرا به میدان برود.

البته مسئولان باشگاه نفت اعلام کرده‌اند که با نفرات اصلی مقابل پرسپولیس حاضر می‌شوند اما به نظر می‌رسد باید تا فردا منتظر ماند و دید مسئولان این باشگاه قادر به راضی کردن علی کریمی هستند یا نه! اگر باشگاه نفت تا فردا نتواند تیم را برای حضور در سوپرجام راضی کند، حتی حضور این تیم در لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

نظر شما