شناسهٔ خبر: 20457720 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تورنمنت بین المللی تیرو کمان معلولین – جمهوری چک 2017

پوریا جلالی‌پور به فینال ریکرو راه یافت/کاکوش برای برنز به مصاف حریفان می‌رود

پوریا جلالی پور با پایان یافتن مسابقات بخش حذفی به فینال رقابت های ریکرو مردان راه یافت وبرای کسب نشان طلا با نماینده روسیه روبرو خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، پوریا جلالی پور با پایان یافتن مسابقات بخش حذفی به فینال رقابت های ریکرو مردان راه یافت وبرای کسب نشان طلا  با نماینده روسیه روبرو خواهد شد.

غلامرضا رحیمی و علی اصغر فتاحی دیگر نمایندگان کشورمان در ریکرو مردان بودند که با پایان یافتن مسابقات حذفی از دور رقابت ها کنار رفتند.

در کامپوند بانوان نیز راضیه شیرمحمدی، سمیه عباسپور و فرزانه عسگری در رقابت های مرحله حذفی شرکت کردند که شیرمحمدی و عسگری در مرحله یک هشتم و عباسپور در مرحله یک چهارم حذف شدند.

رقابت های حذفی کلاس W1 در بخش زنان و مردان نیز برگزار شد و زهرا حسینی، تنها نماینده کشورمان در این کلاس در مرحله یک چهارم نهایی از دور مسابقات کنار رفت و مجید کاکوش، دیگر نماینده ایران در این کلاس موفق شد به دیدار رده بندی راه یابد و برای کسب نشان برنز به مصاف نماینده آلمان خواهد رفت.

پیش از این زهرا نعمتی و سمیه رحیمی به ترتیب به مسابقات فینال و رده بندی ریکرو زنان و هادی نوری به دیدار رده بندی کامپوند مردان راه یافته اند.

فردا، جمعه 30 تیر ماه مسابقات تیمی و میکس تیمی نیز دنبال خواهد شد.

غلامرضا رحیمی (خوزستان)، پوریا جلالی‌پور، مجید کاکوش، سیده‌زهرا حسینی (تهران)، علی‌اصغر فتاحی‌فرادنبه (چهارمحال‌وبختیاری)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، سینا منشازاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی(کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، زهرا دلخوش، راضیه شیرمحمدی (خراسان رضوی)،  فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی) کمانداران اعزامی به این رقابت ها هستند.

از 14 کماندار اعزامی به این مسابقات، 7 نفر در رشته کامپوند و 7 نفر در رشته ریکرو با حریفان روبرو می شوند.

مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبرائیل عبادی به عنوان مربی و محمد رضا گلشنی، به عنوان سرپرست کاروان، در کنار ملی پوشان حضور دارند.

این رقابت ها از 27 تیر ماه در شهر نوامستونادمتوجی آغاز می شود و کاروان اعزامی کشورمان 3 مرداد ماه به میهن باز خواهند گشت.

انتهای پیام/

نظر شما