شناسهٔ خبر: 20457641 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارائه آموزش های قرآنی مجازی در پنج کشور جهان

خبرگزاری صداوسیما

موسسه جامعه القرآن کریم علاوه بر ایران ، در پنج کشور جهان ، آموزش های مجازی قرآن آموزی ارائه میکند

صاحب‌خبر -
مسئول بخش بزرگسالان جامعه القرآن الکریم کشور به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اعلام این خبر گفت : این آموزش های مجازی در کشورهای امریکا، کانادا، کرواسی ، بلاروس و استرالیا برای علاقمندان به فراگیری قرآن در حال ارائه است .
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی افزود: امسال تاسیس 200 شعبه آموزش های قرآنی نوجوانان و فعالیت 80 مدرسه متبرک به نام امام حسن مجتبی (ع) زیر نظر موسسه جامعه القرآن کریم برای توسعه فرهنگ قرآنی در کشور در دستور کار قرار گرفته است .
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی با اشاره به فعالیت 800 مرکز جامعه القرآن کریم در کشور با میانگین 500 عضو در هر مرکز گفت : شعب این موسسه با حمایت خیران اداره میشود و این موسسه تاکنون 15 هزار حافظ کل قرآن کریم در کشور و 320 حافظ کل قرآن کریم در استان سمنان را تربیت کرده است.
نخستین روز جشنواره علمی ، فرهنگی ،هنری و ورزشی موسسه های جامعه القرآن کریم خواهران کشور به میزبانی سمنان به پایان رسید .
این جشنواره سه روزه از امروز با شرکت 400 بانوی برتر قرآنی 28 استان کشور آغاز شده است و تا شنبه آینده ادامه دارد .
این دوره از مسابقات در 15 رشته شامل حفظ پنج ، 10 و 20 جزء ، حفظ کل قرآن ، ترتیل ، تفسیر ، بی تپق خوانی ، قرائت ،آیه های تجسم ، پوستر قرآنی ، وبلاگ و خاطره نویسی قرآنی ، والیبال ، دارت و تنیس روی میز برگزار می شود.
در پایان 65 نفر برتر گواهینامه معتبر قرآنی دریافت می کنند .
برپایی کارگاه های آموزشی علمی فرهنگی هنری وورزشی و اجرای برنامه های تفریحی و گردشگری از دیگر بخش های این جشنواره است .


نظر شما