شناسهٔ خبر: 20457561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرپرست شاهین شهرداری بوشهر:

استعفای مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر مورد موافقت قرار نگرفت/ تلاش برای جذب بازیکنان جدید

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: هیات مدیره این باشگاه به اتفاق خواستار ادامه فعالیت مدیرعامل شد و با تقاضای استعفای وی موافقت نکرد.

صاحب‌خبر -

خداکرم ایزدپناه بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: هیات مدیره این باشگاه به اتفاق خواستار ادامه فعالیت مدیرعلمل شد و با تقاضای استعفای وی موافقت نکرد.

وی افزود: در چند روزی هم که دمشقی به دلیل ماموریت کاری در بوشهر حضور نداشت قاسمی قائم مقام هیات مدیره باشگاه اقدام به پیگیری امور باشگاه کرد.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: به دنبال حضور موفق در فصل جدید لیگ دسته دوم کشور هستیم و از همین روز ضمن آغاز تمرینات این تیم، به دنبال جذب بازیکنان جدیدی نیز هستیم.

وی ادامه داد: در این راستا، مذاکره با سه بازیکن جدید آغاز شده و به احتمال فراوان قراردادهای آنها در اوائل هفته آینده ثبت و نهایی می‌شود ضمن این که چند بازیکن غیربومی و بومی جدید نیز به زودی در تست‌های ورزشی باشگاه شرکت می‌کنند.

ایزدپناه افزود: بخشی از مشکلات باشگاه حل شده و به زودی اخبار نویدبخشی به هواداران اعلام می‌شود و از آنها می‌خواهیم چندان به شایعاتی که پیرامون این باشگاه در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکنند.

انتهای پیام/ن

نظر شما