شناسهٔ خبر: 20457428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند:

با آمادگی نسبتاً کامل در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنیم/ امیدواریم با جام قهرمانی به ایران بازگردیم

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: با آمادگی نسبتاً کامل در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنیم و برای قهرمانی به ویتنام می‌رویم و امیدوار هستیم با جام به ایران بازگردیم.

صاحب‌خبر -

سعید احمد‌عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص میزان آمادگی تیم فوتسال گیتی‌پسند برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: تیم ما یک ماه و نیم زود‌تر تمرینات خود را آغاز کرد و در حال حاضر به آمادگی بدنی که مد نظر بود رسیده‌ایم.

وی افزود: از نظر تاکتیکی نیز با انجام 3 بازی در لیگ برتر فوتسال به اشتباهات خود پی بردیم و با آمادگی نسبتاً کامل در جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنیم.

بازیکن گیتی‌پسند بیان کرد: سطح مسابقات بسیار بالا است و کشور‌هایی هم‌چون ژاپن، تایلند و ویتنام سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده‌اند و بازیکنان خارجی خوبی را در اختیار گرفته‌اند ولی ما هم نماینده ایران هستیم و برای قهرمانی به ویتنام می‌رویم و امیدوار هستیم با جام به ایران بازگردیم.

احمد‌‌عباسی در پایان گفت: محل برگزاری بازی‌های آسیا مشابه سالن 25 آبان است و تمرین در این سالن خیلی به ما کمک می‌کند که در ویتنام مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/ن

نظر شما