شناسهٔ خبر: 20456668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان:

نمایندگان هرمزگان مصمم به رفع مشکلات مردم قشم هستند/ اگر لازم باشد نسبت به عملکرد دولت انتقاد خواهیم کرد

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: نمایندگان استان مصمم هستند با اراده جدی و هماهنگی با مسؤولان دستگاه‌های دولتی بتوانند مشکلات اولیه مردم جزیره قشم از جمله آب شرب، برق و سایر موارد را برطرف و زیرساخت‌ها را تقویت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حسین هاشمی تختی عصر امروز در جمع مردم روستای دولاب ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، هدف از این بازدیدها را اطلاع و رفع مشکلات مردم در جزیره قشم اعلام و اظهار داشت: مشکلات آب، برق و مسکن، عمده مشکل مردم در غرب جزیره است که به‌صورت جدی به‌دنبال رفع آن هستیم.

وی با اشاره به تشییع هشت شهید گمنام دفاع مقدس در این شهرستان، افزود: مجاهدت و جان‌فشانی شهدا امنیت، آرامش و آسایش جامعه را رقم زده و مسؤولان باید برای رفع مشکلات مردم گام برداشته و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در خصوص پیگیری مجدد مشکلات آب، برق و مسکن روستاهای جزیره قشم قول مساعد داد و خاطرنشان ساخت: نمایندگان استان مصمم هستند با اراده جدی و هماهنگی با مسؤولین دستگاه‌های دولتی بتوانند مشکلات اولیه مردم ازجمله آب شرب، برق و سایر موارد را برطرف و زیرساخت‌ها را تقویت کنند.

هاشمی تختی با اظهار اینکه برای رفع مشکلات مردم و کمک به دولت اگر لازم باشد انتقاد هم خواهیم کرد و فریاد نماینده برای موفقیت دولت و خود مدیر است.

وی با بیان اینکه ناتوانی و ضعفی اگر در دولت باشد با کمک آحاد جامعه و نمایندگان آنان رفع خواهد شد، تصریح کرد: خدمات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و فرماندار قشم بر هیچ کسی پوشیده نیست اما نقایصی وجود دارد که ما به‌دنبال رفع آن هستیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه نقد منصفانه و دلسوزانه جزو وظایف نمایندگان مجلس است، تاکید کرد: حضور مشایخ جزیره قشم از جمله شیخ محمدصالح امینی و شیخ محمدعلی امینی به‌عنوان چهره‌های درخشان و ماندگار در استان هرمزگان هستند که همیشه پیگیر مشکلات مردم بوده‌اند و نیاز است جامعه روحانیت را تقویت و از این ظرفیت در جامعه بهره‌مند شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس وحدت را عامل ثبات و آرامش در جامعه یاد کرد و یادآور شد: درگیری در سوریه، عراق و یمن با توطئه دشمنان اسلام و به‌دلیل عدم وحدت مردم در آن کشورهاست.

وی با اشاره به اینکه ما باید قدر روحانیت، انقلاب اسلامی و رهبری را بدانیم و ضرورت دارد که آنها را تقویت کنیم، اضافه کرد: با دعوتی که از معتمدین، فرماندار و نماینده سازمان منطقه آزاد و مسؤولان ذی‌ربط در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت، بخش عظیمی از مشکلات مردم قشم را حل خواهیم کرد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی به‌همراه رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در این بازدید ابتدا به دیدار مردم روستای دولاب قشم رفتند و در دیدار با شوراها و دهیاران بخش شهاب قشم از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

مسؤولان در ادامه از شرکت تعاونی مروارید شکیل تولید میگو بازدید و با مردم روستای صلخ دیدار کردند.

حضور تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و نشست و دیدار با شوراها و دهیاران بخش مرکزی در روستای کوشه از دیگر برنامه‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان استانی و شهرستانی است.

انتهای پیام/ن

نظر شما