شناسهٔ خبر: 20456266 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

افشاگری «مجتهد» در خصوص نقشه محمد بن سلمان برای رسیدن به پادشاهی در عربستان

ابنا

«مجتهد» سعودی با انتشار توئیتی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت که محمد بن سلمان به صورت عامدانه اطلاعاتی را درباره زوال عقلی پدرش منتشر می کند تا به قدرت رسیدن خودش را توجیه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «مجتهد» وبلاگ نویس مشهور سعودی از نقشه محمد بن سلمان برای رسیدن به پادشاهی در عربستان خبر داد.

این وبلاگ نویس با انتشار توئیتی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت که محمد بن سلمان به صورت عامدانه اطلاعاتی را درباره زوال عقلی پدرش منتشر می کند تا به قدرت رسیدن خودش را توجیه کند.

مجتهد زمانی برای رسیدن محمد بن سلمان به پادشاهی در عربستان اعلام نکرد. این وبلاگ نویس به انتشار اخبار محرمانه خاندان آل سعود معروف است.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز اخیرا گزارشی در خصوص برکناری محمد بن نایف از منصب ولی عهدی عربستان منتشر و دلیل برکناری او را زوال عقلی اش به دلیل اعتیاد عنوان کرده بود.

مجتهد در این خصوص گفته است که اطلاعات در خصوص بن نایف را اطرافیان بن سلمان به روزنامه نیویورک تایمز دادند و این روزنامه در دام بن سلمان افتاد و بدون اینکه متوجه شود برکناری بن نایف را توجیه کرد.

ملک سلمان پادشاه عربستان چند هفته پیش با برکنار کردن محمد بن نایف از منصب ولیعهدی، فرزند خودش محمد بن سلمان را برای این منصب انتخاب کرد.

...............
پایان پیام/ 268

نظر شما