شناسهٔ خبر: 20455951 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

بهترین آموزشگاه موسیقی یوسف آباد

صاحب‌خبر -

مشکلات شیوه های معمول آموزش موسیقی در ایران: برای آموزش موسیقی و یاددهی ساز های مختلف روش های گوناگون و متنوعی وجود دارد.

تکرار های خسته کننده: متاسفانه بسیاری از این روش ها بسیار قدیمی ویا ناکارآمد است و به جای اینکه آموزشی اصولی و مبتنی بر اصول اساسی باشد بیشتر به تکرار مطالب خسته کننده می پردازد و سعی بر آن دارد تا با تکرار و تمرین های اضافی هنرجو را آماده یادگیری کند.

در این روش ها پس از مدتی می بینیم علی رغم اینکه هنرجو موسیقی را با علاقه شروع کرده ولی رغبتی به تمرین ندارد و پس از مدتی نیز از نوازندگی و حتی موسیقی زده می شود. که بسیار مشاهده شده که هنرجویان ابتدا به عوض کردن سازخود اقدام می کنند و پس از مدتی همان را نیز ادامه نمی دهند.

شیوه های آموزش یکسان برای همه

بسیاری از مواقع نیز روشی یکسان برای آموزش موسیقی به کلیه هنرجویان استفاده می شود و بدون در نظر گرفتن سن و ... همه را با یک روش پیش می برد این روش شاید برای موارد معدودی این مناسب باشد ولی در بسیاری دیگر نه تنها مناسب نیست بلکه اصلا هنرجو میلی به تمرین دروس ندارد چونکه اصلا مناسب سنش طراحی نشده است.

شیوه های نوین آموزشی در بهترین آموزشگاه موسیقی یوسف آباد

بهترین آموزشگاه موسیقی در یوسف آباد با نظر اکثر اهالی و علاقه مندان به موسیقی, آموزشگاه منظومه و اساتید کاملاً حرفه ای این مجموعه است که به جای پافشاری بر آموزش ها و شیوه های قدیمی روشی نو برای آموزش ارائه گردیده است.

کارآمد ترین متد آموزشی در دنیا در آموزشگاه منظومه

با این ترتیب با تحقیق و بررسی در مورد روش های جدید آموزشی در دنیا که بر شاگرد محوری تاکید دارند آموزشگاه اقدام به تشکیل تیمی از مجرب ترین اساتید تحصیلکرده موسیقی و روانشناسی نموده است و با بررسی سبک های مختلف آموزشی و روش های یادگیری که بر علاقه هنرجو تاکید دارنداقدام به ارائه شیوه ای نوین در آموزش نموده است.

در این شیوه آموزشی برنامه آموزشی هر هنرجو فقط و فقط بر اساس سطح یادگیری و استعداد خود او طراحی می گردد و به جای تکرار مطالب بیهوده سعی بر آن شده تا از مطالب و موضوعات مورد علاقه هر سن استفاده شود.

انعطاف پذیری برای هر سطح یادگیری

این شیوه آموزشی بسیار انعطاف پذیر است و در برخی موارد که هنرجویان تفاوت هایی با همسالان خود دارند به راحتی می توان از موارد مناسب رفتارشان استفاده نمود. به این ترتیب هنرجویان با استعداد لازم نیست تا منتظر بقیه باشند و مطالب بیهوده و تکراری را بیاموزند به این صورت روند آموزش نیز سریع تر پیش می رود و باعث خستگی هنرجو و دلزدگی او نمی گردد.

ارزیابی دقیق هر هنرجو و اتخاذ بهترین روش برای هر فرد

در آموزشگاه موسیقی قبل از هر چیز استعداد ها علایق سلایق و حتی نیازمندی های هر سنی بررسی می گردد و مشاور آموزشگاه به اتفاق استاد مربوطه اقدام به ارائه روشی مناسب سن جنس علافه و سطح هنرجو می نماید به این ترتیب که اگر مثلا هنرجویی به آهنگ های خاصی علاقه بیشتر دارد سعی می شود از همان ها برای ایجاد انگیزه استفاده شود و اهداف آموزشی را در قالب همان ها بگنجاند.

به اعتقاد ما موسیقی به خودی خود آنقدر جذاب هست که نیازی نباشد با اسرار هنرجو را وادار به تمرین کرد و اگر شیوه آموزشی درست اتخاذ گردد حتما هنرجو با اشتیاق به تمرین دروس خواهد پرداخت.

نظر شما