شناسهٔ خبر: 20455772 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

حالا نوبت قربانی بعدی است:

هر دم از این باغ بری می رسد

كی‌روش پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی روسیه به رسانه‌ها گفته است كه دو نفر در فدراسیون فوتبال از صعود ایران به جام جهانی ناراحت هستند و باید بركنار شوند، حالا او یكی از این مخالفان را به سبك خودش از فدراسیون حذف كرد و تلاش می‌كند تا نوبت به نفر دوم كه گفته می‌شود علی كفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون است را از جمع فدراسیون‌نشینان حذف كند!

صاحب‌خبر -
شاهین تهرانی – مدیریت فدراسیون فوتبال که از زمان تصدی علی کفاشیان تحت تأثیر خواست و اراده «کارلوس کی روش» بود، با حضور مهدی تاج همچنان ادامه دارد و آخرین قربانی این سبک مدیریت حذف دکتر «علیرضا اسدی» دبیر کل متعهد فدراسیون فوتبال بوده است! گرچه فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند که به نوعی ارتباط بین خواسته کی روش و برکناری دکتر اسدی را به کلی انکار کند! اما مگر می‌شود باور کرد که برکناری دبیر کل ارزشی از فدراسیون فوتبال به اراده کی‌روش اتفاق نیفتاده است؟

جملات بی‌ادبانه و توهین‌هایی که یک بیگانه به یک ایرانی تحصیل‌کرده و محفوظ خانواده معزز شهدا در یک بیانیه به کار برده قابل پیگیری است، اما تعیین تکالیف کردن برای فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی و محقق شدن خواسته او کمتر از 24 ساعت بسی جای بحث، تأمل و تأسف دارد و بی‌احترامی به جایگاه دبیر کل و ریاست فدراسیون است.

مهدی تاج باید بداند پس از خواسته های کی‌روش دربرکناری‌های پیاپی سرپرست، مربی، مدیر رسانه‌ای، حالا برکناری مهم دبیر کل، مجبور است پای او و خواسته‌هایش تا جام جهانی روسیه پیش برود! و بترسد از روزی که کی‌روش نظام جامعه مدیریتی کشور را زیر سؤال ببرد! و علیه او ساکت و اسلامیان هم موضع بگیرد! و از الفاظ عجیب و غریب استفاده کند و احترام‌ها را زیر سؤال ببرد!

کی‌روش که بارها پا را از دایره ادب بیرون نهاده است، باید بداند که هتاکی و حرکتهای زشت او در تاریخ فوتبال ایران ماندگار خواهد شد. او در تازه‌ترین هتاکی‌هایش به مسلمین ایرانی به شکلی باور نکردنی به دکتر اسدی تاخته و ضمن این که او را بی خاصیت و مانع پیشرفت فوتبال دانسته، برایش القاب زشتی چون مار و عقرب تعیین کرد و از دکتر اسدی به عنوان فردی با قابلیت جادو و جنبل نام برده که اصول جادوگری را خوب بلد است و برنامه ریزی کرد تا تیم ملی را طلسم کند! و با سبکی چاله میدانی خواستار برکناری وی شده و از او خواست که مثل شعبده‌بازها از این فوتبال محو شود و این در حالی است که دکتر اسدی حتی در پاسخ هتاکانه کی‌روش پا را از دایره ادب خارج نکرده و اجازه نداد که شرایط از حالت غیرشخصی‌اش بیرون رود. مهدی تاج به رسم تمامی رفتارهای سیاستمدارانه خود فرصت دفاع به دبیر کل خود نداد و پس از برکناریش او را به عنوان مشاور عالی خویش منصوب کرد!

البته در دانش و توان فنی کارلوس کی‌روش که تیم ملی ما را به جام جهانی برده است، تردیدی وجود ندارد و زحماتی که او برای فوتبال کشورمان کشیده است را انکار نمی‌کنیم، اما آیا تمام اینها به او این اجازه را می‌دهد که رسماً در رسانه‌ها به مسئولین کشور و نظام جامعه مدیریتی کشور توهین کند!؟ کی روش باید بداند که سواد فنی‌اش برایش فرهنگ نمی‌آورد!

کی‌روش بارها در اظهارات خود مدعی می‌شود که به فکر منافع تیم ملی ایران است، اما روند کار نشان می‌دهد که او تنها به منافع خود فکر می‌کند و با هر شخص و جریانی که به مشکل بخورد، درصدد حذفش برمی‌آید، حتی وزیران ورزش و جوانان هم در برخورد با وی به نوعی جانب احتیاط را رعایت می‌کنند، تا از گزند کی‌روش در امان بمانند و مبادا حذف شوند! حتی دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری که به مدال‌آوران المپیک وقت نداده بود، بلافاصه پس از صعود تیم ملی به جام جهانی روسیه با کی‌روش دیدار می‌کند تا مبدا از سوی کی‌روش متهم شود!

کی‌روش پس از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی روسیه به رسانه‌ها گفته است که دو نفر در فدراسیون فوتبال از صعود ایران به جام جهانی ناراحت هستند و باید برکنار شوند، حالا او یکی از این مخالفان را به سبک خودش از فدراسیون حذف کرد و تلاش می‌کند تا نوبت به نفر دوم که گفته می‌شود علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون است را از جمع فدراسیون‌نشینان حذف کند!

نظر شما