شناسهٔ خبر: 20455383 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعلام لیست بازیکنان یوونتوس در اردوی تابستانی/ مدافع ایتالیایی میلان هم هست

R1015163/P1435/S3,28/CT10

فهرست بازیکنان بانوی پیر برای شرکت در اردوی تابستانی این تیم اعلام شد که در میان آنها نام بازیکن که هنوز قراردادش به صورت رسمی اعلام نشده است به چشم می‌خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس امروز (پنجشنبه) فهرست بازیکنانش را برای شرکت در اردوی تابستانی پیش فصل قهرمان فصل گذشته ایتالیا در آمریکا اعلام کرد که در این فهرست نام ماتیا دی‌شیلیو مدافع تیم فوتبال میلان نیز دیده می‌شود.

مدافع کناری ایتالیایی فصل گذشته میلان که توانایی بازی در هر دو جناح میدان را دارد، روز گذشته در تست پزشکی یوونتوس شرکت کرد و با اینکه تصاویری از او در حال امضای قراردادش با یووه منتشر شده است، هنوز به صورت رسمی از سوی هیچ یک از دو باشگاه یوونتوس و میلان به عنوان بازیکن جدید بانوی پیر معرفی نشده است.

با این حال می‌توان انتظار داشت که این اتفاق به زودی رخ دهد چرا که نام او در میان آن دست از بازیکنان یوونتوس که برای‌شان بلیت پرواز به سمت آمریکا رزرو شده است، به چشم می‌خورد.

فهرست بازیکنان اردوی تابستانی یوونتوس به شرح زیر است:

الکس ساندرو، آساموا، بارتزالی، بن‌عطیه، بنتانکور، بوفون، کالیگارا، کیه‌لینی، کوکولو، کوادرادو، دل‌فاورو، دی‌شیلیو، داگلاس کاستا، دیبالا، ایگواین، کین، خدیرا، لمینا، لیشت‌اشتاینر، ماندراگورا، ماندزوکیچ، پیسولیو، پیانیچ، رینکون، استورارو و شزنی

انتهای پیام/

نظر شما