شناسهٔ خبر: 20455199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شهادت امام صادق(ع) مثل روز عاشورا است/ مردم نسبت به شیطنت‌ دشمنان حساس باشند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهادت امام صادق علیه السلام مثل روز عاشورا است، گفت: منصور دوانقی می خواست اصل امامت را از ریشه قطع کند غافل از اینکه حجت خدا از قبل می داند که او چه طرحی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز ( 29 تیر) در اجتماع عزاداران در مسجد امام حسين(علیه السلام) شهر خضري دشت بياض اظهار کرد: خداوند انسان را کرامت و اشرف مخلوقات قرار داده است و او را رها نگذاشته است.

 

وی با بیان اینکه انسان محبوب خداست و خدا صاحب ما است، افزود: مسئله امامت و ولایت الهی را خداوند برای ما قرار داده است و محکمترین دستاویز در دین است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هیچ چیزی در دین به اندازه ولایت سفارش نشده است، گفت: بحث ولایت امام و ولی امر که ائمه معصومین هستند ممتازترین سمتی که از ناحیه خدا به بندگان شایسته اش واگذار می شود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه خداوند بندگان بزرگ خود را در آزمایش های سخت قرار داده و بعد اگر سربلند بیرون آمدند به آنان نمره ممتاز ولایت داده است، ادامه داد: حضرت ابراهیم علیه السلام قهرمان توحید است اما خداوند او را هم آزمایش می کند و چون ابراهیم قلب استوار داشت خداوند امامت را به او داد.

 

وی با بیان اینکه اولین امام در اسلام امامت رسول الله است، عنوان کرد: امام را خداوند قرار داده تا مردم دنبال او حرکت کنند و به خدا برسند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: برخی ها تابلوی گناه و انحراف هستند و مردم را جهنمی می کنند اما انسان عقل دارد و باید فکر کند که دنبال افراد ظالمی مثل ترامپ و جنایتکاران جهانی راه نیفتد.

 

به گفته وی  با وجود آنکه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم نسبت به فرزندانش و اهل بیت علیه السلام بسیار سفارش فرمودند اما نسبت به قتل فرزندان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم جنایات بسیار کردند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه باید مردم نسبت به شیطنت ها حساس باشند، گفت: دشمن برای برای فریب دادن مردم شیطنت بسیاری انجام می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انسان در قیامت با کسانی محشور می شود که در دنیا  دنبال آنان حرکت کرده، افزود: دعوت همه انبیاء الهی در مکتب ائمه اطهار علیه السلام  خلاصه می شود که در دعوت به خدا، عدل، احسان و خیر و خداست.

 

وی ادامه داد: در تاریخ به پیشوایان امر بسیار ظلم کردند، همه انبیاء الهی در وجود مقدس خاتم الانبیا  صلی الله علیه و آله و سلم خلاصه می شوند.

 

آیت الله عبادی با تسلیت شهادت امام صادق علیه السلام اظهار داشت: منصور امام را بهتر از ما می شناخت اما طمع دنیا و دنیا خواهی او را به این روز رساند که زهر به امام بزرگوار داد و ایشان را به شهادت رساند.

 

وی با بیان اینکه شهادت امام صادق علیه السلام مثل روز عاشورا است، تصریح کرد: منصور دوانقی می خواست اصل امامت را از ریشه قطع کند غافل از اینکه حجت خدا از قبل می داند که او چه طرحی دارد.

 

 

 

نظر شما