شناسهٔ خبر: 20454778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

انتخاب دکتر رهبر فرصتی مناسب برای افزایش تعامل بین دولت، مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : انتخاب دکتر فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از سوی اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی مناسب برای افزایش تعامل بین دولت، مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرمین محمودی در گفت ‌وگو با صبح زاگرس اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان،  بار زیادی از آموزش عالی کشور را از دوش وزارت علوم برداشته که با حضور شخصیتی با تجربه در عرصه های مدیریت علمی و اقتصادی همچون دکتر فرهاد رهبر بیش از پیش در این مسیر گام برمی دارد.

وی گفت: با انتخاب دکتر ولایتی بعنوان رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی ، بهبود کیفیت علمی و کسب جایگاه اصلی دانشگاه با کمک به پیشرفت علم و فناوری و حرکت در جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان از راهبردهای اصلی دانشگاه تعریف شده است ، که این مهم با درایت ، شایستگی و تعامل آقای دکتر رهبر با جامعه علمی کشور محقق خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت : انتخاب دکتر فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از سوی اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی مناسب برای افزایش تعامل بین دولت، مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی بوده و با توجه به سوابق درخشان فعالیت ایشان بعنوان ریاست دانشگاه تهران و تخصص ایشان بعنوان یکی از دانشمندان اقتصادی کشور ، حضور ایشان در این شرایط برای دانشگاه می تواند مانند یک نسخه شفا بخش باشد.

محمودی افزود: با عنایت به سوابق ارزنده ، پتانسیل های عظیم اجرایی، علمی و توانمندی استراتژی های فرهنگی ، آقای دکتر رهبر همانند نگینی درخشان برقامت استوار و تنومند دانشگاه آزاد اسلامی منشا اثر خواهند بود.

وی در ادامه بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی مولود تفکر انقلابی و حاصل سالها تلاش و فعالیت مدیران اسلامی بوده و از نهادهای انقلابی موثر در پیشرفت  بخصوص در عرصه تحقیق و توسعه بخشهای مختلف کشور می باشد ، لذا مجموعه دانشگاه های آزاد اسلامی کشور بالاخص دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی ، حمایت همه جانبه خویش را از اهداف استراتژیک و راهبردهای  کلان جناب آقای دکتر رهبر در عرصه های علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی دانشگاه اعلام می دارد.

در پایان محمودی ضمن قدر دانی از نقش موثر جناب آقای دکتر نوریان در پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه  انتخاب و انتصاب جناب آقای دکتر رهبر را  که با اتفاق آرای اعضای هیات امنای دانشگاه، به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده بود را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

 
انتهای پیام/

نظر شما