شناسهٔ خبر: 20445988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در میانه

خبرگزاری صداوسیما

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی گفت : وجود 5 شهرک صنعتی در میانه زمینه توسعه این شهرستان را فراهم کرده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیرومند در میانه گفت: هیچ مشکلی برای واگذای زمین به صنعتگران در شهرکهای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در میانهصنعتی میانه وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد :  شهرکهای صنعتی کاغذکنان و ترکمانچای میانه با کمترین قیمت آماده واگذاری است و  شهرک صنعتی شماره 2 این شهرستان هم  به عنوان منطقه ویژه نامیده شده است.
نیرومند افزود: تمامی موارد و انتظارات صنعتگران بررسی شده تا زمین مورد نیاز با نازل ترین قیمت و با شرایط بازپرداخت مناسب در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری در این شهرستان قرار گیرد.
وی تکمیل زیرساختهای شهرکهای صنعتی و توسعه شهرکهای تقاضا محور استان را جزو سیاستهای اصلی شرکت شهرکهای صنعتی دانست و گفت:  توسعه 480 هکتاری  شهرک صنعتی شهید سلیمی و شهرک صنعتی آیت الله هاشمی از اقدامات مهم این شرکت در سال 96 است.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی معافیتهای مالیاتی، ورود و خروج ماشین آلات، تسهیل در صادرات، ارائه خدماتی که در خارج از این منطقه انجام نمی پذیرد را از ویژگیهای مناطق  اقتصادی برشمرد.
فرماندار شهرستان ویژه میانه هم گفت :  با اجرای طرح پایش از واحدهای بلااستفاده شهرکهای صنعتی این شهرستان خلع ید شده و این واحدها به افراد واجد شرایط و صلاحیت دار برای ایجاد اشتغال و رونق تولید و اقتصاد سپرده می شود.

نظر شما