شناسهٔ خبر: 20443093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علمی کاربردی پیشوا:

اضافه شدن 2 رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی پیشوا

رمضانعلی دامن باغ، از اخذ مجوز اجرای 2 رشته جدید تاکسیرانی و حمل و نقل شهری در دانشگاه علمی کاربردی پیشوا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، رمضانعلی دامن باغ در جمع خبرنگاران گفت: دانشگاه علمی کاربردی پیشوا یکی از دانشگاه هایی است که در راستای ماموریت های محوله وزارت علوم اقدامات لازم را انجام می دهد.

وی خاطر نشان کرد: در این دانشگاه علاوه بر نیروها و کارمندان نهادهایی مانند فرمانداری ها، شهرداری ها و دیگر ارگان ها، دانشجویان دانشگاه آزاد نیز حضور دارند.

دامن باغ اظهار داشت: در حال حاضر رشته هایی مانند معماری، امور اداری، حسابداری در حال تدریس می باشد که برای ترم جدید نیز دو رشته جدید به رشته های سابق اضافه شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی پیشوا افزود: برای ترم جدید رشته های تاکسیرانی و حمل و نقل شهری نیز به رشته های قبلی ما اضافه شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 800 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند ولی ظرفیت تحصیل 1500 دانشجو را در این دانشگاه داریم.

دامن باغ اظهار داشت: برنامه های اولیه ای از ابتدای تصدی خود در این دانشگاه داشته ایم تا بتوانیم رضایت دانشجویان را بیش از پیش جلب کنیم و از سوی دیگر به استانداردهای لازم برای دانشگاه برسیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی پیشوا خاطر نشان کرد: اقداماتی در جهز بهینه سازی فضای کالبدی و بیرونی دانشگاه انجام شده است و از سوی دیگر نیز اقدامات موثری در خصوص افزایش تجهیزات داخلی دانشگاه صورت گرفته است.

 

نظر شما