شناسهٔ خبر: 20419646 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رونمایی از کنسول بازی جدید آتاری + عکس

به تازگی عکس‌هایی از کنسول بازی تازه شرکت آتاری در فضای مجازی منتشر شده است، این شرکت سازنده بازی‌های ویدئویی، خود تصاویر آتاری باکس را منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از فوربس، این کنسول دارای چهار پورت یواس بی و جایگاهی برای نصب کارت اس دی و پرت HDMIو  ethernetاست.

آتاری وعده داده که از این کنسول‌ها هم می توان برای اجرای بازی های ویدئویی کلاسیک و هم برای اجرای بازی های جدید و مدرن استفاده کرد. شرکت آتاری برخی بازی های خاطره انگیز را در دهه 90 میلادی عرضه کرده که هنوز هم در میان کاربران بازی های ویدئویی محبوبیت دارند.

 

کارشناسان می گویند آتاری برای بازپس گرفتن سهم خود از بازار بازی های ویدئویی کار بسیار دشواری پیش رو دارد. زیرا رقبایی مانند سونی و مایکروسافت بخش عمده این بازار را تسخیر کرده اند و نینتندو نیز بازیگری قدرتمند در این عرصه است.

کارشناسانی که تصاویر این کنسول را بررسی کرده اند، می گویند کنسول یادشده شباهت های زیادی به کنسول های بازی ساده دارد و احتمالا تنها می تواند بازی های ساده ای را اجرا کند که برروی گوشی های اندرویدی یا سیستم عامل ویندوز اجرا می شوند. اتاری انتشار اطلاعات بیشتر در مورد کنسول یاد شده را به زمان عرضه عمومی آن موکول کرده است.

انتهای پیام/آ

نظر شما