شناسهٔ خبر: 20419324 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ولایتی در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد:

قرار نیست کسی بی سبب از دانشگاه آزاد حذف شود

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: بنای ما این است که از نیروهای مفید دانشگاه حداکثر استفاده را کنیم بنا این نیست که بی سبب کسی کنار گذاشته شود، در دانشگاه آزاد به روی همه ملت ایران از اساتید و دانشجویان باز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و رئیس هسئت امنای دانشگاه آزاد در جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه گفت: فرهاد رهبر با رای اکثریت اعضای هیات امنا انتخاب شد و به شورایعالی انقلاب معرفی می‌شود، دانشگاه ازاد از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است از روسای قبلی دانشگاه هم تشکر می‌کنیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد به امر امام خمینی(ره) تاسیس شد و در حال حاضر هم مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به این دانشگاه دارند، تمام کسانی که در این مدت بیش از سی سال زحمت کشیدند به گردن ما حق دارند.

ولایتی تاکید کرد: تقریبا هیچ خانواده ای در کشور نیست که با دانشگاه آزاد سر و کار نداشته باشد، این دانشگاه متعلق به مردم است با پول مردم درست شده و نگاهمان به جهت گیری رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: بنای ما این است که از نیروهای مفید دانشگاه حداکثر استفاده را بکنیم بنا این نیست که بی سبب کسی کنار گذاشته شود ما قدر زحمات را می‌دانیم، در دانشگاه ازاد به روی همه ملت ایران از اساتید و دانشجویان باز است، ما رشته هایی در دانشگاه ازاد داریم که در دانشگاه های دیگر نیست.

ولایتی همچنین گفت: از نوریان تشکر میکنیم که با کمال صبر و پیگیری کار کرد و حالا به عنوان دبیر کل هیات موسس فعالیت می کند.

ادامه دارد/
 

نظر شما