شناسهٔ خبر: 20418378 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

آنچه در خندوانه گذشت

قول آزادی هفت زندانی از سوی بازیکن سابق پرسپولیس +عکس

رامبد جوان شب گذشته، میزبان سروش رفیعی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس بود. داریوش فرضیایی در اینستاگرام خود تصویری از خودروی محبوب ایرانیان را در یک کشور خارجی منتشر کرد. داریوش ارجمند گفت: شبکه قرآن سیما شبکه‌ای است که مخاطب برای دیدنش دلیلی دارد، این شبکه دوست داشتنی است و من مشتری آن هستم. همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، «نان و انار» از رادیو نمایش پخش خواهد شد. بهرام شاه‌محمدلو کارگردان و بازیگری است که کودکان دهه ۶۰ و ۷۰ او را بیشتر با نام آقای حکایتی به یاد دارند. آقای حکایتی شب گذشته مهمان خندوانه بود. رئیس رسانه ملی در پیامی درگذشت حبیب الله کاسه ساز، هنرمند و تهیه کننده متعهد تلویزیون و سینمای ایران را تسلیت گفت. در سایه ابوالحسن، برنامه ای تک قسمتی به تهیه کنندگی و کارگردانی سید جواد میری است که به معرفی امامزاده ابوالحسن واقع در شهر ری می پردازد. ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق (ع) از مشهد اردهال کاشان در برنامه"ششمین خورشید، امشب چهارشنبه ساعت 23:00 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد . برنامه صبحگاهی «حوالی امروز» با محوریت مروری بر آخرین اتفاقات، رویدادها و اخبار اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و... کشور، از شنبه 31 تیر ساعت 7:30 صبح بر روی آنتن شبکه پنج می رود. پخش سری دوم مجله «مکعب» از اول مرداد ماه به روی آنتن خواهد رفت. 28 تیر به مناسبت نهمین سال در گذشت خسرو شکیبایی بازیگر فراموش نشدنی عرصه سینما و تلویزیون هنرمندان کشور با انتشار پیام هایی یاد عمو خسرو را زنده کردند. برنامه تلویزیونی عطر عاشقی جمعه 30 تیرماه ساعت 16 با موضوع توجه به زمینه های حکومت مهدوی در بستر قرآن کریم، بر روی آنتن شبکه پنج می رود. چرخ چهارشنبه 28 تیرماه، میزبان اعضای تیم طراحی و تولید سورنا مینی است. این ربات انسان‌نما در مقام یک ربات اجتماعی ایرانی ارائه دهنده نسل نوینی از رسانه‌های اجتماعی- آموزشی است. المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده خبر صدا و سیما در واکنش به قتل آتنا اصلانی پرده از قتل پدر خودش برداشت. شب گذشته، سیاوش طهمورث بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون مهمان دورهمی بود. مراسم افتتاحیه اولین فیلم سینمای مهران مدیری به نام «ساعت 5 عصر» در حالی برگزار شد که شهرزاد دختر این کارگردان نیز در مراسم حضور داشت. مستند «سلفی با ابو مهدی» امشب از شبکه یک

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، رامبد جوان مجری برنامه تلویزیونی خندوانه، پس از گذشت چند شب از اجرای مسابقه خنداننده شو، شب گذشته میزبان سروش رفیعی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس شد.

در ابتدای برنامه جوان به موضوع تلقین اشاره کرد و گفت: اگر احساس خوشبختی کنیم، واقعا آدم خوشبین و خوشبختی در زندگی هستیم. اگر آرامش داشته باشیم، همه چیز داریم و در غیر این صورت چیزی نداریم.

وی افزود: از اینکه دیگران درباره شما چه می‌گویند نترسید. ما به دنیا آمده‌ایم که حالمان خوب باشد و حال مردم را خوب کنیم.

جوان پس از صحبت‌هایش، شادی برنامه را به دختران و فرزندان شهدای مدافع حرم تقدیم کرد و در خصوص حادثه قتل آتنا بیان کرد: به حدی حادثه قتل آتنا آزار دهنده‌ است که دلم نمی‌آید درباره‌اش حرف بزنم. از خدای بزرگ برای پدر و مادرش صبر می‌خواهم.

همچنین پس از پخش گزارشی درباره ادای قول نصرالله رادش، نیما شعبان‌زاده وارد صحنه خندوانه شد و به شعبده‌بازی پرداخت.

مجری خندوانه پس از یک میان برنامه، از سروش رفیعی بازیکن سابق تیم پرسپولیس به روی صحنه دعوت کرد و در همان ابتدا از او در خصوص کناره‌گیری‌اش از پرسپولیس پرسید.

رفیعی ضمن سلام و احوالپرسی با حضار داخل استودیو در این باره گفت: با یک تصمیم حرفه‌ای و منطقی از پرسپولیس جدا شدم و در همان مدت همکاری ۶ ماهه، به اندازه ۶ سال تجربه کسب کردم.

وی ضمن اشاره به علاقه خود به پرسپولیس افزود: از همان بچگی پرسپولیسی بودم و در مدرسه افشین پیروانی تمرین‌هایم را شروع کردم.

رفیعی بیان کرد: تصمیم من برای جدایی از پرسپولیس، یک تصمیم حرفه‌ای بود و با توجه به شرایطی بود که همه ما در فوتبال می‌بینیم. پرسپولیس نام بزرگی دارد و هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس برای من در اولویت نیست.

رفیعی در ادامه درباره اصالت و لهجه لری خود گفت و در جواب جوان با کلماتی مانند: دروازه، مرگ و ... یک ماجرای شیرین تعریف کرد.

رفیعی در پایان قول داد هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کند.

نظر شما