شناسهٔ خبر: 20418286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سهل‌انگاری سرباز وظیفه سه هم‌خدمتی‌اش را به کام مرگ کشاند

نمایندگی قزوین

عصر دیروز بر اثر سهل‌انگاری یک سرباز وظیفه در منطقه نظامی آبیک و تیراندازی ناگهانی، سه سرباز وظیفه فوت کرده و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عصر روز گذشته، با سهل‌انگاری یک سرباز در منطقه نظامی آبیک و وقوع تیراندازی، متأسفانه سه نفر از سربازان ارتش در قزوین کشته و پنج نفر دیگر نیز مجروح شدند که مجروحان به سرعت به مراکز درمانی قزوین منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

عصر دیروز صدا و سیمای جمهوری اسلامی اعلام کرد که بر اثر تیراندازی یک سرباز در منطقه نظامی آبیک سه نفر از سربازان ارتش فوت شده و شش نفر نیز مجروح شدند، اخبار منتشر شده در رسانه‌ها حکایت از این داشت که یکی از سربازان که با درخواست انتقالی او موافقت نشده بود، در منطقه نظامی آبیک نسبت به تیراندازی اقدام کرده و پس از کشتن و مجروح کردن هم خدمتی‌های خود اقدام به خودزنی کرده است.

به گزارش ایسنا، اخبار منتشر شده پیرامون این حادثه توسط روابط عمومی ارشد نظامی منطقه قزوین تکذیب شده و این منبع خبری علت حادثه را سهل‌انگاری اعلام کرد و از رسانه‌ها خواست اخبار تکمیلی را از طریق این منبع دنبال کنند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی ارشد نظامی منطقه قزوین که شب گذشته منتشر شده آمده است: عصر امروز بر اثر سهل‌انگاری یک سرباز وظیفه در منطقه نظامی آبیک و تیراندازی ناگهانی، متأسفانه سه نفر از سربازان وظیفه فوت کردند و پنج نفر دیگر مجروح شدند که تلاش برای بهبود حال مجروحان ادامه دارد.

انتهای پیام

نظر شما