شناسهٔ خبر: 20418043 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آزادی هفت زندانی به همت بازیکن سابق سرخپوشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

رامبد جوان شب گذشته، میزبان سروش رفیعی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رامبد جوان مجری برنامه تلویزیونی خندوانه، پس از گذشت چند شب از اجرای مسابقه خنداننده شو، شب گذشته میزبان سروش رفیعی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس شد.در ابتدای برنامه جوان به موضوع تلقین اشاره کرد و گفت: اگر احساس خوشبختی کنیم، واقعا آدم خوشبین و خوشبختی در زندگی هستیم. اگر آرامش داشته باشیم، همه چیز داریم و در غیر این صورت چیزی نداریم.

وی افزود: از اینکه دیگران درباره شما چه می‌گویند نترسید. ما به دنیا آمده‌ایم که حالمان خوب باشد و حال مردم را خوب کنیم.

جوان پس از صحبت‌هایش، شادی برنامه را به دختران و فرزندان شهدای مدافع حرم تقدیم کرد و در خصوص حادثه قتل آتنا بیان کرد: به حدی حادثه قتل آتنا آزار دهنده‌ است که دلم نمی‌آید درباره‌اش حرف بزنم. از خدای بزرگ برای پدر و مادرش صبر می‌خواهم.

همچنین پس از پخش گزارشی درباره ادای قول نصرالله رادش، نیما شعبان‌زاده وارد صحنه خندوانه شد و به شعبده‌بازی پرداخت.مجری خندوانه پس از یک میان برنامه، از سروش رفیعی بازیکن سابق تیم پرسپولیس به روی صحنه دعوت کرد و در همان ابتدا از او در خصوص کناره‌گیری‌اش از پرسپولیس پرسید.

رفیعی ضمن سلام و احوالپرسی با حضار داخل استودیو در این باره گفت: با یک تصمیم حرفه‌ای و منطقی از پرسپولیس جدا شدم و در همان مدت همکاری ۶ ماهه، به اندازه ۶ سال تجربه کسب کردم.وی ضمن اشاره به علاقه خود به پرسپولیس افزود: از همان بچگی پرسپولیسی بودم و در مدرسه افشین پیروانی تمرین‌هایم را شروع کردم.

رفیعی بیان کرد: تصمیم من برای جدایی از پرسپولیس، یک تصمیم حرفه‌ای بود و با توجه به شرایطی بود که همه ما در فوتبال می‌بینیم. پرسپولیس نام بزرگی دارد و هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس برای من در اولویت نیست.

رفیعی در ادامه درباره اصالت و لهجه لری خود گفت و در جواب جوان با کلماتی مانند: دروازه، مرگ و ... یک ماجرای شیرین تعریف کرد.

رفیعی در پایان قول داد هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کند.

نظر شما